Mijn gesprek ging gisteren of mensen in het oosten kutter zijn dan het westen en we kwamen samen tot de conclusie dat het niet uitmaakt en in wezen iedereen kut is.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je in 2022 als man laten knippen door Samantha die over haar vakantie begint ook.
En noord en zuid?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn gesprek ging gisteren of mensen in het oosten kutter zijn dan het westen en we kwamen samen tot de conclusie dat het niet uitmaakt en in wezen iedereen kut is.
Het was gezellig.
Niet zoveel, maar:quote:
Is wel van een triestheid waar ik mij ver van wil distantiėren. Die mensjes van het ESF doen hun best voor dat (oke, nogal vreemde) subforumpje en dan post je dit soort kinderachtige onzin. Laat die mensjes toch gewoon, jij en die andere mongool verpesten het straks ook nog eens voor de normale VBL user met meer dan 1 hersencel die in het altijd leuke live topic willen meeposten, waarbij elk grapje van een VBL user reden is voor een ban (hypothetisch gezien dan).quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah, je loopt weer te huilen met je persaccreditatie. Als iemand een negatieve mening geeft op een openbaar forum verlies je die? Mooi hoe dat werkt dan. Of ben je misschien overdreven bang om het enige lichtpuntje in je leven te verliezen?
Overigens roddelen we hier niet. Wie is jullie? Spreek gewoon de betreffende users aan.
Echt he. Volgens mij kregen ‘we’ toen zelfs nog complimenten.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat heel VBL nu gedemoniseerd wordt terwijl vorig jaar een hoop users leuk hebben meegepost!
Jazekers, was een prima wisselwerking. Nu sturen we pietje er op af.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt he. Volgens mij kregen ‘we’ toen zelfs nog complimenten.
Wel kans dat er dan een topicrecord wordt verbroken.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers, was een prima wisselwerking. Nu sturen we pietje er op af.
Erg benieuwd naar de xG-plotjes van S10.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel kans dat er dan een topicrecord wordt verbroken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers, was een prima wisselwerking. Nu sturen we pietje er op af.
Niet roddelen jongens.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel kans dat er dan een topicrecord wordt verbroken.
Wat krijg ik van jou als Feyenoord daadwerkelijk wint?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben ooit weleens gewonnen dus kunnen erg goed met finales omgaan.
Een flesje van je favoriete drankquote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat krijg ik van jou als Feyenoord daadwerkelijk wint?
Ik geef deze grap 2/10.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een flesje van je favoriete drank
een flesje Fristi
Sorry maat. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar:
[..]
Is wel van een triestheid waar ik mij ver van wil distantiėren. Die mensjes van het ESF doen hun best voor dat (oke, nogal vreemde) subforumpje en dan post je dit soort kinderachtige onzin. Laat die mensjes toch gewoon, jij en die andere mongool verpesten het straks ook nog eens voor de normale VBL user met meer dan 1 hersencel die in het altijd leuke live topic willen meeposten, waarbij elk grapje van een VBL user reden is voor een ban (hypothetisch gezien dan).
En je plaatst veel te grote gifjes, maar dat is wel alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |