abonnement bol.com Coolblue
pi_204951745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 14:31 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
1.6 CAY TDI is in de basis best betrouwbaar, als je de verstuivers als verbruiksartikel ziet.
2,5 ton met verstuivers (common rail), is dat "verbruikt"?
pi_204953472
Niet echt, maar ik zie er ook behoorlijk wat die met 100k een of meerdere verstuivers nodig hebben.
Ze zijn electrisch kapot, de isolatie van de interne bedrading laat los/maakt sluiting,dat deel is bij deze verstuivers echter niet te repareren.
pi_204954791
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 18:47 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Niet echt, maar ik zie er ook behoorlijk wat die met 100k een of meerdere verstuivers nodig hebben.
Ze zijn electrisch kapot, de isolatie van de interne bedrading laat los/maakt sluiting,dat deel is bij deze verstuivers echter niet te repareren.
Vreemd. Ik doe al 2,5 ton met verstuivers. Probleem: de lekkage langs de afdichting, omdat die achterlijke Fransen, het ringetje te dun hebben ge-engineerd.
pi_204955517
Niet alleen Fransen hebben daar last van, Mercedes diesels hebben dat ook. M’n ex Sprinter V6 van het werk rook met bijna 6 ton ook niet zo fris meer, leek net soms of de uitlaat in de cabine eindigde 😋
pi_204957452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 21:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Niet alleen Fransen hebben daar last van, Mercedes diesels hebben dat ook. M’n ex Sprinter V6 van het werk rook met bijna 6 ton ook niet zo fris meer, leek net soms of de uitlaat in de cabine eindigde 😋
Scheelt ene factor 6 met mijn HDi, die begon bij 1 ton al intern te stinken.
pi_204967182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 23:58 schreef blomke het volgende:

[..]
Scheelt ene factor 6 met mijn HDi, die begon bij 1 ton al intern te stinken.
Ja het was al eerder begonnen hoor, maar weet niet meer wanneer. Niet bij een ton in ieder geval. Verder ook enorm betrouwbaar, fijn blok.
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')