2,5 ton met verstuivers (common rail), is dat "verbruikt"?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:31 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
1.6 CAY TDI is in de basis best betrouwbaar, als je de verstuivers als verbruiksartikel ziet.
Vreemd. Ik doe al 2,5 ton met verstuivers. Probleem: de lekkage langs de afdichting, omdat die achterlijke Fransen, het ringetje te dun hebben ge-engineerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:47 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Niet echt, maar ik zie er ook behoorlijk wat die met 100k een of meerdere verstuivers nodig hebben.
Ze zijn electrisch kapot, de isolatie van de interne bedrading laat los/maakt sluiting,dat deel is bij deze verstuivers echter niet te repareren.
Scheelt ene factor 6 met mijn HDi, die begon bij 1 ton al intern te stinken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:26 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Niet alleen Fransen hebben daar last van, Mercedes diesels hebben dat ook. M’n ex Sprinter V6 van het werk rook met bijna 6 ton ook niet zo fris meer, leek net soms of de uitlaat in de cabine eindigde 😋
Ja het was al eerder begonnen hoor, maar weet niet meer wanneer. Niet bij een ton in ieder geval. Verder ook enorm betrouwbaar, fijn blok.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:58 schreef blomke het volgende:
[..]
Scheelt ene factor 6 met mijn HDi, die begon bij 1 ton al intern te stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |