quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
12 km gelopen
En een ufo naast een windmolen gekiekt
[ afbeelding ]
quote:
rot gewoon op jij verveeliequote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:20 schreef Haags het volgende:
[..]
onjuiste info de dag is al ruim over de helft @:zipportal
Om deze post toch nog positief af te sluiten;
Nog 46 dagen tot de dagen weer korter worden.
Eclectische perspectieven, dat insect is zo groot als een auto, die windmolens zijn stukken lager dan een hoogspanningsmast en er bestaat in Duitsland een enorm bos van mosterdgele woudreuzen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
12 km gelopen
En een ufo naast een windmolen gekiekt
[ afbeelding ]
Met van die hippe motiefjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muchachomalo maar deze elastiek is slap denk ik.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:26 schreef Karzai het volgende:
Heb je last van holtorren! kreeg ik nageroepen op de markt toen ik met een pak schuursponsjes liep, goud
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:29 schreef Karzai het volgende:
waar de amsterdamse humor nooit verloren gaat
Als dit de Amsterdamse humor is ga ik ook spontaan dood. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:32 schreef Karzai het volgende:
Was van het kaasboertje, helaas overleden. Zijn dochter heeft het overgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
oh moet ik langs komen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb misschien beetje veel hapjes enz gehaald voor dit weekend.
Dit is ook pas wandeling nummer 1 vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alweer zo'n end en de dag is pas op de helft
ach haags, van jouw amsterdam complex weet ik alquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:33 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dit de Amsterdamse humor is ga ik ook spontaan dood. @:wereldgozer
Beetje mijn foto zerstörenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat is dat dan voor dikke kever ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eclectische perspectieven, dat insect is zo groot als een auto, die windmolens zijn stukken lager dan een hoogspanningsmast en er bestaat in Duitsland een enorm bos van mosterdgele woudreuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |