Jep.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je echt een vervelende buur hebt dan heb je weinig te winnen.
Zo zijn ze gewoon en ze caren ook niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich expres zo tokkie kunnen gedragen de hele tijd.
ja dat is het ook jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel bij iedereen langs geweest om verhaal te halen. Vond ik best dapper van mezelfIk weet niet helemaal meer wat ik van hun reactie vond, maar goed...
Neenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat waar je nu woont? nee toch, in Brabant wonen alleen beschaafde, gezellige normale mensen.
Heb je af en toe nog broekslangetjes te kijken vanachter de gordijnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen![]()
Hier pissen ze op je oprit![]()
Naar buiten gestormd en even goed de waarheid verteld.
Opbokken, pissen in de voortuin doe je maar bij je ouders thuis.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Inderdaad weinig dingen die helpen als je echt iemand tegen je hebt (om whatever reden dan ook). Vriend van me heeft uiteindelijk besloten om te verhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongeuh, als ze niet hard genoeg lopen, dan hak ik ze eraf.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je af en toe nog broekslangetjes te kijken vanachter de gordijnen.
Mja, en op zich vind ik het niet eens erg, dat er in eerste instantie gekeken wordt naar het welzijn van kinderen (in deze gevallen dus dmv woning), maar de ouders mogen ook wel even door elkaar gerammeld worden ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bizar wel, maar iedereen is natuurlijk verontwaardigd als dezelfde regels gelden voor mensen zonder kinderen en die voor mensen met kinderen
Dat ding is alleen een beugel zodat je je fiets niet op de standaard hoeft te zetrenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh ja zal binnenkort even checken, dankjewel.
Slimquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongeuh, als ze niet hard genoeg lopen, dan hak ik ze eraf.
Weet ik hoe het werkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten bronbestand en vertaling eigenlijk in hetzelfde bestand?
Ze rennen nu allemaal door elkaar met de handen in de lucht.
Ja, het is uiteindelijk wel zielig voor die kinderen en ten eerste omdat ze gewoon niet beter weten en ten tweede omdat ze zulke aso ouders hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en op zich vind ik het niet eens erg, dat er in eerste instantie gekeken wordt naar het welzijn van kinderen (in deze gevallen dus dmv woning), maar de ouders mogen ook wel even door elkaar gerammeld worden ofzo.Ik bedoel, je woont in een huis voor de fractie van de kosten en waar een ander tien jaar op moet wachten, hou dan op z'n minst een beetje rekening met je buren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim![]()
Plastificeren die hap, naampjes geven en ze in de kast leggen voor een regenachtige dinsdagavond.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je veilig in de biblebelt te zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdachte-aangehouden
quote:De politie doet de oproep om niet naar de locatie van de schietpartij te komen en hulpverleners de ruimte te geven.
quote:
Bij een zorgboerderij ook nog! Dat is echt een logische locatie voor een schietpartij.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je veilig in de biblebelt te zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdachte-aangehouden
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroefquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroef
Werken meestal wel van die halven.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een zorgboerderij ook nog! Dat is echt een logische locatie voor een schietpartij.
Je kunt ook eerst alleen een velg kopen van die M4quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |