iddquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, en die tijd heb je dan thuis vrij voor andere dingen!
Het was ook om de haverklap te droog om wat mee gedaan te krijgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die klei stonk altijd en had een nare korrelige structuur
Huehue.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook om de haverklap te droog om wat mee gedaan te krijgen.
Meer dat m'n maag dan zegt van "flikkert op".quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat je dan gaat stuiteren? Als ik te veel koffie drink, kan ik me opeens ook redelijk angstig voelen.
Dan zou ik te lui zijn 'm te wassen hoor. Of ziet het er echt niet uit?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij staat braaf binnen. Komt niet veel buiten
Hangt natuurlijk sterk af van waar je rondrijdt als 'ie wél buiten komt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik te lui zijn 'm te wassen hoor. Of ziet het er echt niet uit?
Leuk spul, koffie. En toch krijg ik het best vaak voor elkaar te veel te drinken. YOLO, denk je dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dat m'n maag dan zegt van "flikkert op".
Ja, als je Parijs-Dakar gaat rijden, heeft het weinig zin. Waarschijnlijk zijn ze bij hem in de provincie heel veroordelend over ongewassen auto's.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk sterk af van waar je rondrijdt als 'ie wél buiten komt.
hee dat heb ik met bier ook weleensquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk spul, koffie. En toch krijg ik het best vaak voor elkaar te veel te drinken. YOLO, denk je dan.
En die kleur.. rood/ bruinig of zo.. echt zo onaantrekkelijk om mee te werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook om de haverklap te droog om wat mee gedaan te krijgen.
DOORBREEK DE CYCLUSquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan heb je weer koffie nodig om tot leven te komen.
Jep.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die kleur.. rood/ bruinig of zo.. echt zo onaantrekkelijk om mee te werken
Ik zag dat ze in Japan van die zogenaamde deadlinecafé's hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ze vragen weer waar m'n vertaling blijft.
Dat vraag ik me ook af
Ik vond handwerken best leuk en kreeg dat ook van een omaatje (waarschijnlijk was ze 40 of zo), maar die had zo'n typisch oma-uiterlijk, wit/ grijs haar, brilletje en dito kledingstylequote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
Nee, klei is niets voor mij. Liever draadjes en stof enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |