Die klei stonk altijd en had een nare korrelige structuurquote:
ik 'kleide' liever met zoutdeegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die klei stonk altijd en had een nare korrelige structuur
Ja, mijn moeder heeft nog een boekenlegger, schilderwerkje en een soort knuffelslang van stofquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn moeder heeft nog altijd een tegeltje in de keuken staan die ik in groep 3 beschilderd heb
En volgens mij ook nog een sleutelrekje wat ik ooit gefiguurzaagd heb.
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Kan er niks zinnigs over zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik mag kiezen: de staten die grenzen aan de lakes. Ohio
Omdat je dan gaat stuiteren? Als ik te veel koffie drink, kan ik me opeens ook redelijk angstig voelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
En ergens wil ik nog wel meer koffie, maar iets zegt me dat ik daar spijt van ga krijgen.
Ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest. Kan er niks zinnigs over zeggen
Ik moet er altijd alleen maar enorm van schijtenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat je dan gaat stuiteren? Als ik te veel koffie drink, kan ik me opeens ook redelijk angstig voelen.
hm angstig..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Omdat je dan gaat stuiteren? Als ik te veel koffie drink, kan ik me opeens ook redelijk angstig voelen.
dit hangt heel erg af van de soort koffie.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet er altijd alleen maar enorm van schijten
Ja, dat wil je niet op het werk dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet er altijd alleen maar enorm van schijten
als je elke werkdag 15 minuten poept in de tijd van de baas. moet je eens uitrekenen hoeveel je gepoept hebt in de baas z'n tijd aan 't eind van 't jaarquote:
Oh ja, hartkloppingen kan ook nog inderdaad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm angstig..
ik word vooral heel druk, dan moe van mezelf en vervolgens hartkloppingen. Dat allemaal binnen 1 kopje koffie teveel
ik denk 460 kilo, moet je eens opletten hoeveel huishoudens je daarvan een week lang warm had kunnen stokenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je elke werkdag 15 minuten poept in de tijd van de baas. moet je eens uitrekenen hoeveel je gepoept hebt in de baas z'n tijd aan 't eind van 't jaar
nog wel een oplossing met die gasprijzenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk 460 kilo, moet je eens opletten hoeveel huishoudens je daarvan een week lang warm had kunnen stoken
ik houd het bij maximaal 2. En ook alleen als ik werk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, hartkloppingen kan ook nog inderdaad.En zweten. Meer dan vijf koppen koffie op een dag is niet verstandig, geloof ik.
Hmm, en die tijd heb je dan thuis vrij voor andere dingen!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je elke werkdag 15 minuten poept in de tijd van de baas. moet je eens uitrekenen hoeveel je gepoept hebt in de baas z'n tijd aan 't eind van 't jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |