als ama van huis is dansen de ratten op tafelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe de bende van ellende het thuis doet nu.
Echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ama van huis is dansen de ratten op tafel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ama van huis is dansen de ratten op tafel
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.
Mocht ook even mee met Homeland SecurityWerd door hen (op mn verjaardag jawel) als laatste het vliegtuig in gezet en het vliegtuig werd geëscorteerd door twee taxi's met blauwe en rode zwaailichten totdat het wheels up was.
Op Schiphol was ik uiteraard weer het haasje.Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kijk uit mallootquote:
Why dat ik er uit gepikt ben? of why dat ik die meuk moest dumpen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eens een overall en werkschoenen die zwaar naar gasolie meurden in een prullenbak gemikt. We kwamen veel te laat voor de kant en had geen tijd meer om me aan boord om te kleden. Dan maar op het vliegveld.
Mocht ook even mee met Homeland SecurityWerd door hen (op mn verjaardag jawel) als laatste het vliegtuig in gezet en het vliegtuig werd geëscorteerd door twee taxi's met blauwe en rode zwaailichten totdat het wheels up was.
Op Schiphol was ik uiteraard weer het haasje.Heb je wel iets leuks te vertellen op verjaardagen enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Why dat ik er uit gepikt ben? of why dat ik die meuk moest dumpen?
Nja die overall was een lokaal brandgevaarquote:
Omdat het niet per se heel normaal is dat mensen hun schoenen weggooien en ze hebben (ik dacht London) iemand met bomschoenen gehad.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben hierin een n00b, dat weet ik: but why?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Maar eens douchen en aankleden, ik zit nog in ochtendsmoking
Geen plannen vandaag, moet een wasje draaien en denk dat ik een steak ga halen bij de slager voor vanavond
Met kaviaar en bladgoud neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef Karzai het volgende:
Maar eens douchen en aankleden, ik zit nog in ochtendsmoking
Geen plannen vandaag, moet een wasje draaien en denk dat ik een steak ga halen bij de slager voor vanavond
Er zat laatst iemand een lezing te geven waarin de vraag gesteld werd of we wisten wat een Semafoor in hield.quote:
rigboots en een overall die stijf stond van de gasoliequote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet per se heel normaal is dat mensen hun schoenen weggooien en ze hebben (ik dacht London) iemand met bomschoenen gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |