Slimquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jongeuh, als ze niet hard genoeg lopen, dan hak ik ze eraf.
Weet ik hoe het werkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten bronbestand en vertaling eigenlijk in hetzelfde bestand?
Ze rennen nu allemaal door elkaar met de handen in de lucht.
Ja, het is uiteindelijk wel zielig voor die kinderen en ten eerste omdat ze gewoon niet beter weten en ten tweede omdat ze zulke aso ouders hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, en op zich vind ik het niet eens erg, dat er in eerste instantie gekeken wordt naar het welzijn van kinderen (in deze gevallen dus dmv woning), maar de ouders mogen ook wel even door elkaar gerammeld worden ofzo.Ik bedoel, je woont in een huis voor de fractie van de kosten en waar een ander tien jaar op moet wachten, hou dan op z'n minst een beetje rekening met je buren.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim![]()
Plastificeren die hap, naampjes geven en ze in de kast leggen voor een regenachtige dinsdagavond.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je veilig in de biblebelt te zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdachte-aangehouden
quote:De politie doet de oproep om niet naar de locatie van de schietpartij te komen en hulpverleners de ruimte te geven.
quote:
Bij een zorgboerderij ook nog! Dat is echt een logische locatie voor een schietpartij.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk je veilig in de biblebelt te zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdachte-aangehouden
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroefquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroef
Werken meestal wel van die halven.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een zorgboerderij ook nog! Dat is echt een logische locatie voor een schietpartij.
Je kunt ook eerst alleen een velg kopen van die M4quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr. Wattenschijfje moest grinniken om je m4 schroef
Wa denkte zelf?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook eerst alleen een velg kopen van die M4
Ho ho je hebt het wel tegen een kenner op het gebied van velgen he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |