Mjaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:49 schreef dud0r het volgende:
Je had beter hier kunnen blijven bal. Zon en 22 graden wordt het hier
Had chips maar zijn die nu op :pquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks in huis?
Het weer zit wel tegen
Gaat het dan niet door?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb om 1300 een schnitzelafspraak staan met Duitsers maar zal wel niet droog zijn
Jij bent wel echt voor de authentieke cuisine gegaan hèquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb om 1300 een schnitzelafspraak staan met Duitsers maar zal wel niet droog zijn
Nou ja. Regenjasje aan en gaan. Tenzij het met bakken uit de lucht komt. Is ook 20 min rijden ofzo maar verveel mij nu wel ja :pquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij bent wel echt voor de authentieke cuisine gegaan hè
Hoop dat het een beetje meezit danquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja. Regenjasje aan en gaan. Tenzij het met bakken uit de lucht komt. Is ook 20 min rijden ofzo maar verveel mij nu wel ja :p
*duimt*quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het een beetje meezit dan
Niet eerst een lekkere tas?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu al wakker, dus maar een beetje werken
Dat weet ikquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:05 schreef datismijnmening het volgende:
Pink omhoog is trouwens een faux pas maar goed
Houd je niet van natte schnitzels?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:48 schreef bitterbal het volgende:
Heb ik nu voor mijquote:
Ik ken wel iemand die gebruik heeft gemaakt van FB dating (wist niet dat het bestond) en daar is toen wel een relatie uit voort gekomen. Hoe normaal die andere persoon is, weet ik ook nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat een debielen kom je tegen op facebook dating.
Maar goed, dat mag eigenlijk geen verrassing zijn
Sparkle, Buda. Spraklequote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:10 schreef Budapestenaar het volgende:
“You’re not fully dressed until you sparkle”
Echt, ga weg mens.
Wat staat er vandaag op het programmm bij jou?quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die gebruik heeft gemaakt van FB dating (wist niet dat het bestond) en daar is toen wel een relatie uit voort gekomen. Hoe normaal die andere persoon is, weet ik ook niet
Om acht uur ontbijten. En dan aan de wandel. En ergens vandaag een niet natte schnitzel scoren.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op het programmm bij jou?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een like van een leuk vrouwmensch, maar toen ik teruglikete, was ze verschwunden
Klinkt goedquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om acht uur ontbijten. En dan aan de wandel. En ergens vandaag een niet natte schnitzel scoren.
doe maar normaal, dan doe je al gek genoegquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het spraklen, Dimmy
Meer van het shinen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het spraklen, Dimmy
Mja, ik ben zelf niet zo spannend en dat verwacht ik ook niet van een partnerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 07:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Gewoon in de regen wandelen. Doe ik ook wel vaker, en niks lekkerder dam dan onderweg even ergens iets warms drinken/eten, en daarna onder een warme douche of in badquote:Op vrijdag 6 mei 2022 06:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je helemaal niks in huis?
Het weer zit wel tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |