Alleen op de zaterdag hoor, dat vind ik op werk toch niet zo gepast.quote:
Welke zon is dat?quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en 3:31 extra zon vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
Echt sneu dat het geen nationale feestdag is vandaag, schaf koningsdag af en ruil hem voor deze dag
Raar idd. Om de 5 jaar.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
Echt sneu dat het geen nationale feestdag is vandaag, schaf koningsdag af en ruil hem voor deze dag
Bij mijn nieuwe werkgever ben ik ELK jaar op 5 mei vrijquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
nee joh veel te ver wegquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben jij zo één, die op het strand gaat liggen?
Blijf van m'n koningsdag af.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:31 schreef Karzai het volgende:
ja dan is het zo gewoon allemaalquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon alles in de buurt en er amper komen.
Hoogopgeleide mensen die kunnen vaak nog thuiswerken inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie werken er nog thuis trouwens?
Leeft dat nog steeds?
* IJsdraakje huilt in moeten slepen met spullenquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoogopgeleide mensen die kunnen vaak nog thuiswerken inderdaad.
4 dagen in de weekquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooi want ik werk thuisquote:Op donderdag 5 mei 2022 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was een sarcastisch briefje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Goh de oranje bak (plastic) puilde uit vanochtend en er zat vanalles in wat niet gescheiden was.
Hangt er nu een kaartje aan:
Ga zo door!
U scheidt uw afval prima enzo
In de hemel, bij de andere verdwenen vertalingen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Krijg binnen 10 minuten twee keer de vraag waar de verdwenen vertaling van gister is. Als ik dat wist
SPOILER: want herkenbaarheid ditdatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |