Ja af en toe hyperactieve momenten en verder veel slapen, hoort erbij. De oudste zoekt wel al mijn aandacht als hij wakker is.quote:
In Duitsland geflitst? Scheelt een hoop ten opzichte van NLquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Vakwerkhuisjes![]()
Haarspeldbochtjes
Geflitst
Slimme ratquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
Die heeft na 1 dag al door dat er snacks te halen zijn als je lief doet.
Neequote:Op donderdag 5 mei 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je in het zonnetje vandaag?
Daar gaan we niet echt van uit. Dit wordt veroorzaakt door een storm bij China of zo zeggen ze hierquote:
Morgen gaat poetler Belarus binnenvallen.quote:President Belarus: 'Oorlog duurt wel erg lang'
De Belarussische president Loekasjenko had niet verwacht dat de Russische 'militaire operatie' in buurland Oekraïne "zo lang zou duren", zegt hij in een zeldzaam interview met persbureau AP. "Ik ben niet genoeg ingevoerd in dit probleem om te zeggen of de operatie volgens plan gaat zoals de Russen zeggen, maar ik wil nogmaals zeggen: het duurt wel erg lang."
Goedkoper?quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Duitsland geflitst? Scheelt een hoop ten opzichte van NL
Stuk goedkoper buiten de bebouwde kom. En als je geluk hebt krijg je ook nog een foto van jezelf.quote:
Verzopen curryworstquote:
Het was binnen de bebouwde kom.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stuk goedkoper buiten de bebouwde kom. En als je geluk hebt krijg je ook nog een foto van jezelf.
Binnen de bebouwde kom en bij wegwerkzaamheden is het wat duurder.
Honger hebben de kindertjes in Afrika,zou mijn oma zeggen nadat ze me een draai om de oren had gegeven, als ze nog geleefd had.quote:Op donderdag 5 mei 2022 12:06 schreef Ama het volgende:
Met honger naar de supermarkt gaan is een slecht idee.
Reed je 57 of 57 te hardquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was binnen de bebouwde kom.Denk dat ik krap 57 reed of zo
Kindjes in Afrika hebben gewoon trek, Ama had hongerquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Honger hebben de kindertjes in Afrika,zou mijn oma zeggen nadat ze me een draai om de oren had gegeven, als ze nog geleefd had.
Ze hebben in November de boetes qua bedrag ongeveer verdubbeld. Vroegrr kostte het echt niks in duitslandquote:
Maar er was ook geen discussie mogelijk met haar, als ze dan weer lever met uitjes bakte dacht ik slim te zijn door alvast een envelop te pakken en afrika er op te schrijven, kreeg ik weer een draai om mn oren.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes in Afrika hebben gewoon trek, Ama had honger
quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben in November de boetes qua bedrag ongeveer verdubbeld. Vroegrr kostte het echt niks in duitsland
Twee keer niks is alsnog niet zo heel veel natuurlijkquote:Op donderdag 5 mei 2022 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze hebben in November de boetes qua bedrag ongeveer verdubbeld. Vroegrr kostte het echt niks in duitsland
gelukkig is het niet twee keer de helft.quote:Op donderdag 5 mei 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee keer niks is alsnog niet zo heel veel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |