Ik moet ook weer eens naar een rivier. De Dinkel heb ik wel een keer gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ff aan t IJsseltje gaan kijken. Daar zijn wel wat strandjes, zeker als het zo laag staat als nu. Maar in een stromende rivier zwemmen is dan weer een kutidee.
Omdat we naar andere kanten moeten en omdat ik een auto van het werk rijd?quote:
Ik vind er ook weinig wonderlijks aan.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat zo gek dan
mijn ouders hebben er 3 ¯\_(ツ)_/¯
Lijkt me zo prijzig. Ik zou er geen geld voor hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig wonderlijks aan.
In before een verhaal van US over zijn zusje die een garage heeft met 24 sportwagens, 13 oldtimers en 12 limousines.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is dat zo gek dan
mijn ouders hebben er 3 ¯\_(ツ)_/¯
Auto van het werk dus (dat vertaalt uiteraard wel naar m'n netto inkomen, maar daar voel ik daarna niks van) en een auto van 20 jaar oud.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me zo prijzig. Ik zou er geen geld voor hebben![]()
Maar ja wat zegt dat
En een kast voor Porsche-velgen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
In before een verhaal van US over zijn zusje die een garage heeft met 24 sportwagens, 13 oldtimers en 12 limousines.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
In before een verhaal van US over zijn zusje die een garage heeft met 24 sportwagens, 13 oldtimers en 12 limousines.
Ik begreep het gewoon ff nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Auto van het werk dus (dat vertaalt uiteraard wel naar m'n netto inkomen, maar daar voel ik daarna niks van) en een auto van 20 jaar oud.
En we zijn stiekem niet zielig.
Nee het zijn 13 sportwagens. Van het merk "Porsche" en ze staan in zijn eigen kelder. Verder klopt hetquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat had ik nog niet eens meegekregen.Ik zat er niet ver naast dus?
Oh, neuh, geen probleem verder hoor! Denk ook niet dat ik zelf een auto in bezit zou hebben nu, want écht nodig heb ik 'm niet. Maar werk-extra's.quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep het gewoon ff nietWas niet om je ter verantwoording te roepen of zo
Sorry
Of buurvrouw Truttekut zet daar prinsheerlijk haar Ka neer als jij met de 'Stang thuiskomtquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Over oto's gesproken, ik moest lachen om een opmerking bij een van de buurtjes. Die hebben een bordje aan het huis hangen met "Ford Parking" of iets in die geest. Kregen ze van bezoek de opmerking "Ja maar dát is geen Ford!"
Ja, nee, een Mustang heeft niet dat specifieke embleempje nee.
Ik heb wel een gegrapt tegen ze dat ik de prive-parkeerplek waardeerde (Transit).quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of buurvrouw truttekut zet daar prinsheerlijk haar Ka neer als jij met de 'Stang thuiskomt
In de kelder? Is dat net zoiets als dat Johan Vlemmix een Porsche op zolder had?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het zijn 13 sportwagens. Van het merk "Porsche" en ze staan in zijn eigen kelder. Verder klopt het
Nee van US is het wel echt waarquote:Op donderdag 5 mei 2022 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
In de kelder? Is dat net zoiets als dat Johan Vlemmix een Porsche op zolder had?
Van Vlemmix was het ook echt hoor!quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee van US is het wel echt waarEcht hoor!
Is dit US?quote:Op donderdag 5 mei 2022 11:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Van Vlemmix was het ook echt hoor!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |