Ceedeetjequote:
Hehequote:
Ja nu met die festivals is het wel een stuk minder ineens. Dazzler liet het ook al afweten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
ik was toe aan een beetje wiebelen man. was echt anderhalve week helemaal rustig met de streams
ja wel begrijpelijk opzich, maar wel beetje jammerquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nu met die festivals is het wel een stuk minder ineens. Dazzler liet het ook al afweten.
Uiteraardquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Goed hoor en met jou? Gaan we nog een keer daten?
Schotlandquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Ook goed. Even een paar weekjes in Schotland. Heb nu al zin in het weekend om wat te gaan doen hier. Al heb ik nog niet echt gekeken wat.
dat meen je niet hahahaquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:26 schreef engine het volgende:
Man man mandie streamers moeten echt beter met elkaar overleggen
![]()
Weet ik nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
SchotlandLeuke meisjes daar??
Damn kon ik maar even een vliegticket regelen....quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Zitten beetje in the middle of nowhere, althans zo voelt het. Het is niet zo ver van Aberdeen maar heb nog maar weinig mensen gezien. Heb wel al overwogen om tinder te installeren![]()
En zullen van het weekend wel een avond op stap gaan.
gewoon oppikken van het vliegveld bij thuiskomstquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Damn kon ik maar even een vliegticket regelen....
nice!quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef engine het volgende:
Best een chique hotel trouwens dus daar kan ik dan mee pochen
Hahaquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Damn kon ik maar even een vliegticket regelen....
Als ik wist of het Schiphol was of Eindhoven...quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon oppikken van het vliegveld bij thuiskomst
heeequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:30 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon oppikken van het vliegveld bij thuiskomst
Dusseldorfquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als ik wist of het Schiphol was of Eindhoven...
Echt hè, dus laat weten als je weer in brabant bentquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Haha
Zal niet meevallen in de vakantieschiphol was echt gekkenhuis.
Brabantquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt hè, dus laat weten als je weer in brabant bent
Voor een woensdagavond wiebelen zeker! Op een festival zou ik het waarschijnlijk overslaan.quote:
Oeh dan weer lang weekend hierquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Brabant![]()
Als het goed is net voor hemelvaart
Ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh dan weer lang weekend hier
En kansen moet je benuttenquote:
quote:
Ik ben echt benieuwd hoe ze het gaan verklotenquote:
En vriend @FreshFruit ?quote:
Meestal één stel die voortijdig vertrekt en de rest gaat vreemdquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze het gaan verklotenAl vond ik de eerste twee afleveringen nog beetje saai. Maar dat is meestal wel zo.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meestal één stel die voortijdig vertrekt en de rest gaat vreemd![]()
Ha ha mooi hèquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Die Ivo is zijn vriendin al bijna vergeten
Jaquote:
Thanksquote:
quote:
Hee dat is leuk! Gefeliciteerdquote:
ja thanks. ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden hahahaquote:
Check al die duivenveren in de kastquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zooo jeetje die zijn ook gegroeid![]()
Haha maar dat hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
kan mij er nog weinig van voorstellen
mooi man, jammer dat die camera boven op zit. maarja kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Check al die duivenveren in de kast
Maar ja gaat weer goed. Mannetje was een week verdwenen maar nu gaat het weer voorspoedig.
Pizza uit de blender welquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
schijnt dat ze nog geen pozza eten als ze eruit komen dus dat duurt nog even
Babytjes kunnen wel al wiebelen toch?quote:
Kirbyyyyquote:
Begin dan met techno. Dit is wel beetje raar want hiervoor was het echt wel lekker.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dit een uur lang is wel beetje te eentonig
Ja snap ikquote:
Alsof je constant aan het opbouwen bent maar de climax nooit komtquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
heb het gevoel alsof ik al 15 minuten iets op repeat heb staan
jaaa precies!quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof je constant aan het opbouwen bent maar de climax nooit komt
Laatst die awakenings streams waren best leuk. Zeker later op de avond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
het lijkt alsof er iets meer tempo in komt inderdaad
Dan is er nog hoopquote:
Ja sowiesoquote:
lol ja best te begrijpenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje hoorde tekno en is snel weer weggerend
quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:14 schreef engine het volgende:
Ik heb spicy chorizo pringles....tering hey...dat spicy is niet overdreven
quote:
ga je wel geld terug krijgen dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:28 schreef suzi1 het volgende:
nou ik moet nog even geduld hebben zeiden 2 sjinezen. en ze gingen t nog even zelf uit laten zoeken
als het al sinds 15 mrt in nl is dan ga ik t niet meer zien
die fransosen kunnen wel pakketjes versturenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:29 schreef suzi1 het volgende:
maaaar er ligt wel een pakketje uit frankrijk voor me bij de tankstation!
Jazekerquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
heb je ook een bluetooth speakertje meegenomen?![]()
quote:
Oh niet meegekregen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:39 schreef Schakeltopia het volgende:
zou die echt komen dan?
volgens mij zat hij op de chat te miepen dat hij baalde dat hij er niet bij was ofzo
toen zei steve van kom dan en neem vodka mee, is maar 15 min rijden
Dan hoop ik deze dj ruudquote:
hahaha zou hetquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dan hoop ik deze dj ruudbest geinig soms, combi van feestmuziek en hardstyle.
Dan hoop ik deze dj ruudquote:
In de batmobiel vroem vroemquote:
Uiteindelijk toch nog goed gekomenquote:
Nouja veel....maar een aantal dat het opvalt.quote:
Waar kan ik aanmeldenquote:
oeh dat durf ik niet te zeggen. Zou kunnen.quote:
Ah ja welquote:
Jawel maar Pendulum is gewoon vrij hard voor dnb en is ook geen jungle. DnB jungle is wat relaxter.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
o nou dan denk ik t niet echt te kennen haha
quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:48 schreef engine het volgende:
Afgelopen
Nog steeds geen idee wie komt morgen.
Klubbheads vond het gezellig en ik ook
Morgen hardstyle! Ik denk misschien outsiders![]()
Tot morgen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |