SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik.quote:
Is dat die op BBC uitgezonden is al? Die vond is best wel goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, ga je naar de documentaire Navalny in de bios?
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat die op BBC uitgezonden is al? Die vond is best wel goed.
Ja precies. Oh bestaat dat niet meer?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mot maar dan.Maar voor in de zon heb ik liever iets lichters. Wieckse Witte of zo. Al bestaat dat niet meer, lees ik.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Oh bestaat dat niet meer?Oh bijzonder. Nou ja genoeg Erdingers, Paulanders etc
Ik heb een vraag gesteld ergens dus ik dacht, misschien is er een bekende in KSC.quote:
Eigenaardige gedachtengangquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld ergens dus ik dacht, misschien is er een bekende in KSC.
Oh hai.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een vraag gesteld ergens dus ik dacht, misschien is er een bekende in KSC.
Nee niet mijn ding gok ik.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
@:CherryLips, ga je naar de documentaire Navalny in de bios?
Ja maar ik heb het boek nog niet gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:09 schreef dud0r het volgende:
Oh @:cherrylips heb je de trailer van the black phone gezien?
Jij mocht ook wel hoor. Alleen ik doe niet mee.quote:
Vuile crypto-Assepoester. Je bent schuldig aan het verborgen houden van verborgen slavernijquote:
Oh is er een boek vanquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het boek nog niet gelezen
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij mocht ook wel hoor. Alleen ik doe niet mee.
Draakjes hoeven ook niet te stofzuigen... Sowieso, die smelten stof gewoon.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij mocht ook wel hoor. Alleen ik doe niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |