Even op mijn handen zitten om geen onpasselijke opmerkingen te makenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworsten
Leckerquote:
Ik doe dit speciaal om jou te triggeren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even op mijn handen zitten om geen onpasselijke opmerkingen te maken
Waar gaat al dat belastinggeld dan heenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, want we hebben niet zo heel veel vorm te geven
Naar aanbestedingsmarkten.quote:
Nee, ik ga niks meer zeggen dan een lekkere sappige schnitzel met champignonsausquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe dit speciaal om jou te triggeren.
Lukt het al ?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga niks meer zeggen dan een lekkere sappige schnitzel met champignonsaus
quote:
Morgen eerst nog even langs de kruidvat wippen voor een 10-pack kitkat dan maarquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had Sultana's gekocht om in mijn rugzak te doen voor de wandelingen. Maar ik heb ze al op
Dit zijn dingen die je zonder tanden kunt eten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik ga niks meer zeggen dan een lekkere sappige schnitzel met champignonsaus
B'tween repen zijn ook goed.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had Sultana's gekocht om in mijn rugzak te doen voor de wandelingen. Maar ik heb ze al op
nee chocola gaat smeltenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen eerst nog even langs de kruidvat wippen voor een 10-pack kitkat dan maar
Met een rietjequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die je zonder tanden kunt eten.
Te zoet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen eerst nog even langs de kruidvat wippen voor een 10-pack kitkat dan maar
Als die het met hetzelfde tempo als zijn sultana's eet dan is het al op voor die in Duitsland isquote:
Niet in een goudkleurige bikini?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die het met hetzelfde tempo als zijn sultana's eet dan is het al op voor die in Duitsland is
Moet ik dan even je tanden uit je gezicht tikken zodat je er ook van kunt genieten?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die je zonder tanden kunt eten.
Lekker aan de pervitine en dat bos helemaal naar zijn grootje lopen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kijk morgen wel even in Germania
nou nou nouquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan even je tanden uit je gezicht tikken zodat je er ook van kunt genieten?
Anders gewoon lekker een pak roze koekenquote:
Zou dat nog te koop zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker aan de pervitine en dat bos helemaal naar zijn grootje lopen.
Ik ga wel een paar flesjes Kölsch op de kop tikken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon lekker een pak roze koeken
Noteert psychische afwijking nummertje vierquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik dan even je tanden uit je gezicht tikken zodat je er ook van kunt genieten?
Dealquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet in een goudkleurige bikini?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |