quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je vindt moet je bij de politie brengen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jou
Heh?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jou
Ik begrijp dit ook niet helemaal, maar het zal wel.quote:
We hebben een externe vormgeverquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jaloers welHeb je niet nog een vacature open toevallig?
Oh ben ik weer eerlijker dan jij kunt handlen?quote:
Ga je nu wel definitief?quote:
Komt alleen een beetje erg random en awkward over.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ben ik weer eerlijker dan jij kunt handlen?
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworstenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik morgen in Duitsland zit
Dat is hoe jij het ziet hequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt alleen een beetje erg random en awkward over.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworsten
Lekker tijdreizen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij @:Bitterbal is het al donderdag
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik wil ook Kaffee und Kuchen
Intern is voordeligerquote:
morgen misschien maar even ergens in de stad lunchenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik wil ook Kaffee und Kuchen
Even op mijn handen zitten om geen onpasselijke opmerkingen te makenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworsten
Leckerquote:
Ik doe dit speciaal om jou te triggeren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even op mijn handen zitten om geen onpasselijke opmerkingen te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |