quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekkah!
Ik ga heerlijk naar kantoor
ik doe niet anders dan andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zekerquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja jij bent natuurlijk ambtenaar tegenwoordig, vroeg me al af waarom je morgen al naar Duitsland ging maar jij bent natuurlijk gewoon vrij
Dit soort heldere lichten zou een verademing zijn in het Amerikaanse hooggerechtshof. Laat staan het Kremlin.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij was het op een druilerige dinsdagochtend, God had wat gezopen met Zeus en Aton de avond ervoor, bezag met houten kop waar hij gebleven was met de schepping, in zijn aantekeningen vond hij iets van Eva, eieren, kippen, kakelen, menstruatie, vrouwen, kwebbelen en kippenhok en toen is er iets echt fout gegaan omdat zijn koopzieke en promiscue dochter Maria net om zijn creditcard kwam vragen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat Wattenschijfje corona heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Work hard, play hardquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Beetje jaloers welquote:
Omelet met kaas.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij was het op een druilerige dinsdagochtend, God had wat gezopen met Zeus en Aton de avond ervoor, bezag met houten kop waar hij gebleven was met de schepping, in zijn aantekeningen vond hij iets van Eva, eieren, kippen, kakelen, menstruatie, vrouwen, kwebbelen en kippenhok en toen is er iets echt fout gegaan omdat zijn koopzieke en promiscue dochter Maria net om zijn creditcard kwam vragen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat je vindt moet je bij de politie brengen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jou
Heh?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee ik vind Moeraskat toch leuker dan jou
Ik begrijp dit ook niet helemaal, maar het zal wel.quote:
We hebben een externe vormgeverquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jaloers welHeb je niet nog een vacature open toevallig?
Oh ben ik weer eerlijker dan jij kunt handlen?quote:
Ga je nu wel definitief?quote:
Komt alleen een beetje erg random en awkward over.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ben ik weer eerlijker dan jij kunt handlen?
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworstenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik morgen in Duitsland zit
Dat is hoe jij het ziet hequote:Op woensdag 4 mei 2022 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt alleen een beetje erg random en awkward over.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice nice, tussen de schnitzels en curryworsten
Lekker tijdreizen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij @:Bitterbal is het al donderdag
quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik wil ook Kaffee und Kuchen
Intern is voordeligerquote:
morgen misschien maar even ergens in de stad lunchenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En ik wil ook Kaffee und Kuchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |