abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 mei 2022 @ 20:33:59 #101
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204629100
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:21 schreef Complotwappie het volgende:
De mate van bewijs heeft geen reet te maken met het er wel of niet over mogen liegen.
Liegen is een keuze, maar je wordt er op zeker niet gelukkig van.

Uiteindelijk beflikker je vooral jezelf. Je ben niet oprecht naar en met jezelf en dat geeft een leeg, eenzaam en schuldig gevoel. Een gevoel wat je natuurlijk niet naar buiten toe wilt neerzetten dus zul je moeten liegen om toch wat wenselijker over te komen om erkenning van buiten te krijgen. Immers erkenning naar jezelf behoort niet tot de mogelijkheden, want zoals gezegd je bent ook niet oprecht naar jezelf. Dus ga je weer liegen om die erkenning te krijgen. Etc.

Beter niet liegen dus. De werkelijkheid is altijd vrediger.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204629111
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Liegen is een keuze, maar je wordt er op zeker niet gelukkig van.

Uiteindelijk beflikker je vooral jezelf. Je ben niet oprecht naar en met jezelf en dat geeft een leeg, eenzaam en schuldig gevoel. Een gevoel wat je natuurlijk niet naar buiten toe wilt neerzetten dus zul je moeten liegen om toch wat wenselijker over te komen om erkenning van buiten te krijgen. Immers erkenning naar jezelf behoort niet tot de mogelijkheden, want zoals gezegd je bent ook niet oprecht naar jezelf. Dus ga je weer liegen om die erkenning te krijgen. Etc.

Beter niet liegen dus. De werkelijkheid is altijd vrediger.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens hoor, maar het recht op er behouden lijkt me wel wenselijk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 4 mei 2022 @ 20:38:24 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204629145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:34 schreef Complotwappie het volgende:
Eens hoor, maar het recht op er behouden lijkt me wel wenselijk.
Wat heeft een verstandig iemand daarmee te halen dan?

Where's the profit? What is the reward?
pi_204629162
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 20:38 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat heeft een verstandig iemand daarmee te halen dan?
Liegen heeft natuurlijk een sociale en een veiligheidsfunctie. Maar het idee dat er überhaupt valt te toetsen op leugens is absurd daar de waarheid zelden écht gekend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 04-05-2022 21:22:29 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204629592
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat feiten feiten zijn en leugens leugens.
Dat snap ik, maar hoe ziet dat geen recht hebben op je eigen feiten er dan concreet uit? Heb je dan alleen recht op andermans feiten? En heeft die andermans dan wel recht op zijn eigen feiten?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204629934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar hoe ziet dat geen recht hebben op je eigen feiten er dan concreet uit? Heb je dan alleen recht op andermans feiten? En heeft die andermans dan wel recht op zijn eigen feiten?
Een feit moet niet worden verward met de visie erop.
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:54:07 #107
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204629957
Ik las dat rekenen, leesvaardigheid en basiskennis ook heel hard achteruit ging.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:55:51 #108
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204629981
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar hoe ziet dat geen recht hebben op je eigen feiten er dan concreet uit? Heb je dan alleen recht op andermans feiten? En heeft die andermans dan wel recht op zijn eigen feiten?
Feiten zijn gewoon feiten. Dat leerden we 8000 jaar voor Christus al en dat riedeltje gaan we niet nog een keer herhalen, alstublieft. Heb je een mening, prima, maar tenzij die parallel loopt met een feit, zal het nooit een feit worden. Of misschien wel, maar dat ga je waarschijnlijk niet meemaken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:59:37 #109
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204630029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 21:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar hoe ziet dat geen recht hebben op je eigen feiten er dan concreet uit? Heb je dan alleen recht op andermans feiten? En heeft die andermans dan wel recht op zijn eigen feiten?
In jouw wereldje zijn feiten van iemand?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204630113
"Feiten zijn gewoon feiten" zei iedereen die te laag opgeleid is om beter te weten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204630141
Dit is wat je krijgt als je deze genocide als het absolute kwaad classificeert en ontkenning ervan criminaliseert.

Mensen krijgen op een begeven moment een afkeer van het 'gejank'.
pi_204630437
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:05 schreef Complotwappie het volgende:
"Feiten zijn gewoon feiten" zei iedereen die te laag opgeleid is om beter te weten.
Je mag terug naar school, kennelijk weet je nog steeds niet het verschil tussen een feit, een hypothese of een mening.

Blijven beweren dat een feit ook maar een mening is maakt het echt niet waar. En dat is een feit maar kennelijk niet jouw mening.
pi_204630525
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:26 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Je mag terug naar school, kennelijk weet je nog steeds niet het verschil tussen een feit, een hypothese of een mening.

Blijven beweren dat een feit ook maar een mening is maakt het echt niet waar. En dat is een feit maar kennelijk niet jouw mening.
Ik vind je oprecht de moeite niet waard om zelf een poging te wagen een beknopte versie van het volgende uit te leggen (en eerlijk is eerlijk, de kans dat ik het na al die jaren nog kan is bijzonder klein), dus je doet het maar met de link: https://plato.stanford.edu/entries/facts/.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Beste debater 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 22:32:35 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204630546
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:06 schreef theunderdog het volgende:
Dit is wat je krijgt als je deze genocide als het absolute kwaad classificeert en ontkenning ervan criminaliseert.

Mensen krijgen op een begeven moment een afkeer van het 'gejank'.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:44:48 #115
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_204630767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:06 schreef theunderdog het volgende:
Dit is wat je krijgt als je deze genocide als het absolute kwaad classificeert en ontkenning ervan criminaliseert.

Mensen krijgen op een begeven moment een afkeer van het 'gejank'.
Want volkerenmoord is gejank. Ik begin me best wel zorgen te maken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_204630969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:06 schreef theunderdog het volgende:
Dit is wat je krijgt als je deze genocide als het absolute kwaad classificeert en ontkenning ervan criminaliseert.

Mensen krijgen op een begeven moment een afkeer van het 'gejank'.
En jij bent de goed wijs kwijt of zo
pi_204631226
Ligt het aan mij, of is dit raar nieuws?

Timing net voor dodenherdenking, en de ENIGE BRON is de dame die juist meer werk gaat krijgen als dit waar is.

Ik ga niet zeggen dat het helemaal niet voorkomt, maar dit lijkt mij iemand die graag de opinie iets wil bewerken, zodat het werk van haar stichting serieuzer genomen wordt. Er gaan wat signalen af dat ik naar pure PR zit te kijken...

Opmerkingen als:
quote:
"Ik kom op scholen waar leerlingen zeggen: 'Ik heb het wel opgeschreven in mijn proefwerk, maar ik geloof het niet, van die zes miljoen Joden.'"
zijn totaal contextloos, en ik kan de indruk niet onderdrukken dat als er iets tastbaars was, ze dat zeker zou melden. Dit is zo zweverig... Want want geloven ze niet? Denken ze dat het er 5.9 miljoen zijn? Dat het er 100.000 zijn? Of dat de Holocaust verzonnen is? Doe dan een enquete onder 2000 leerlingen, en vermeld het percentage en wat ze wel geloven. Daarnaast zijn pubers recalcitrant (ongeacht religie). Als puber had ik ook -alleen al om haar te stangen- een antwoord kunnen geven van die strekking.

Maar goed, ik geef haar PR natuurlijk ook alleen maar meer aandacht.
_-L'avenir est déja là
pi_204631437
Wat een ongelooflijk respectloze honden zijn het.

Het is ook nog eens zo dat als Amerika e.d. toentertijd de Joden zouden opnemen als vluchtelingen, er veel minder slachtoffers zouden zijn gevallen.

Diezelfde leerlingen die de Holocaust ontkennen zijn zeker ook degenen die nu fel eisen dat Nederland vluchtelingen uit overbelaste regiogebieden die opvangen opneemt?

Voorkeursbeleid.
pi_204631442
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:10 schreef Paddo het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit raar nieuws?

Timing net voor dodenherdenking, en de ENIGE BRON is de dame die juist meer werk gaat krijgen als dit waar is.

Ik ga niet zeggen dat het helemaal niet voorkomt, maar dit lijkt mij iemand die graag de opinie iets wil bewerken, zodat het werk van haar stichting serieuzer genomen wordt. Er gaan wat signalen af dat ik naar pure PR zit te kijken...

Opmerkingen als:
[..]
zijn totaal contextloos, en ik kan de indruk niet onderdrukken dat als er iets tastbaars was, ze dat zeker zou melden. Dit is zo zweverig... Want want geloven ze niet? Denken ze dat het er 5.9 miljoen zijn? Dat het er 100.000 zijn? Of dat de Holocaust verzonnen is? Doe dan een enquete onder 2000 leerlingen, en vermeld het percentage en wat ze wel geloven. Daarnaast zijn pubers recalcitrant (ongeacht religie). Als puber had ik ook -alleen al om haar te stangen- een antwoord kunnen geven van die strekking.

Maar goed, ik geef haar PR natuurlijk ook alleen maar meer aandacht.
Ik herken het beeld van de OP, allemaal van dat extreme DENK/Bij1 volk
  Leukste jonkie 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 00:39:37 #120
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_204631959
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:02 schreef HSG het volgende:

[..]
En daar moet je kinderen voor voorbereiden. Dat slappe opvoeden/beleid maken ze kwetsbaar en ongeschikt.
Ook maar IS onthoofdingen laten zien?
Je maintiendrai -XOXO-
  donderdag 5 mei 2022 @ 00:47:01 #121
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204631980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

Diezelfde leerlingen die de Holocaust ontkennen zijn zeker ook degenen die nu fel eisen dat Nederland vluchtelingen uit overbelaste regiogebieden die opvangen opneemt?

Voorkeursbeleid.
Bron?
Ik wist sowieso niet dat minderjarige scholieren veel bezig waren met eisen stellen over overbelaste regiogebieden, maar jij schijnt goed op de hoogte te zin.
pi_204632007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 00:47 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Bron?
Ik wist sowieso niet dat minderjarige scholieren veel bezig waren met eisen stellen over overbelaste regiogebieden, maar jij schijnt goed op de hoogte te zin.
Die lui zijn echt hondsbrutaal. Als je ze dan (kritische) vragen erover stelt als reactie daarop, hebben ze het ineens over “educaten”.
  donderdag 5 mei 2022 @ 01:00:36 #123
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204632020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:25 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Ik herken het beeld van de OP, allemaal van dat extreme DENK/Bij1 volk
Denk is niet extreem, das een fijne partij imo. Tenminste Kazu is een prettige kerel. Doet ook veel voorzitterschap bij vergaderingen. Rustig en relaxed, netjes. Zo ken ik hem privé ook, hart op de goede plek.

Hem tien keer liever dan een Kaag, Klaver of Rutte.

Kazu kan ook lekker met van der Plas, van der Kaaij, Eerdmans en dergelijke.
  donderdag 5 mei 2022 @ 01:21:37 #124
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204632076
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 00:57 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:

[..]
Die lui zijn echt hondsbrutaal. Als je ze dan (kritische) vragen erover stelt als reactie daarop, hebben ze het ineens over “educaten”.
Scholieren ja? Die stel jij regelmatig kritische vragen?
  donderdag 5 mei 2022 @ 03:17:02 #125
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204632282
Dan is het toch heel simpel? Laat ze maar een jaartje overdoen.
  donderdag 5 mei 2022 @ 06:18:44 #126
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204632336
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:00 schreef luxerobots het volgende:
Gelukkig hebben we speciaal voor die leerlingen het woord Suikerfeest aangepast naar Eid al Fitr.
Amen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 5 mei 2022 @ 06:19:12 #127
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204632337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Denk is niet extreem, das een fijne partij imo. Tenminste Kazu is een prettige kerel. Doet ook veel voorzitterschap bij vergaderingen. Rustig en relaxed, netjes. Zo ken ik hem privé ook, hart op de goede plek.

Hem tien keer liever dan een Kaag, Klaver of Rutte.

Kazu kan ook lekker met van der Plas, van der Kaaij, Eerdmans en dergelijke.
_O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204632418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:45 schreef summer2bird het volgende:
Toen ik in de 1e klas zat 15 jaar geleden hadden we een geschiedenisleraar die ons ongefilterde opnames liet zien uit de 2e wereldoorlog. Lijken die op elkaar waren gestapeld in concentratiekampen, razzia's in de Joodse wijken, gevangenen die door hun hoofd geschoten werden en noem maar op.
Het was gruwelijk en menig meisje in de klas moest ervan huilen.
Toch denk ik dat het wel veel bewustzijn bracht voor ons, na het zien van deze beelden komt de realiteit van de oorlog toch dichterbij dan dat je het in een boek leest.

De geschiedenisleraar werd hier uiteindelijk voor ontslagen, erg jammer, was de beste geschiedenisleraar die ik ooit heb gehad. Maar er waren boze ouders en die kregen hun zin.
Er wordt een compleet ruggengraatloze generatie opgevoed die met fluwelen handschoentjes moet worden aangepakt. Vrolijk word ik er niet van
pi_204632430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 00:39 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ook maar IS onthoofdingen laten zien?
Verplicht kijken naar de serie Kalifat op Netflix
  Redactie Sport donderdag 5 mei 2022 @ 07:31:15 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204632463
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:12 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Er wordt een compleet ruggengraatloze generatie opgevoed die met fluwelen handschoentjes moet worden aangepakt. Vrolijk word ik er niet van
Nouja, dit is misschien ook wel een beetje extreem, zeker de beelden van gevangenen die door hun hoofd worden geschoten. Razzia's en massagraven vind ik nog tot daar aan toe, ik denk namelijk inderdaad wel dat zoiets zien even de realiteit op je in laat werken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 5 mei 2022 @ 07:35:48 #131
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204632480
Het gaat wat mij betreft ook eigenlijk niet zozeer over de scholieren die de feiten ontkennen, maar om hun ouders en sociale omgeving die daar de drijvende kracht achter zijn. Daar moet je wat aan doen voor zover het kan.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204632682
Tja, domheid kent geen tijd...
Het is koud, het is guur....
pi_204632692
Het is algemeen bekend dat jongeren in Nederland ergens op bepaalde gebieden erg dom zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:12 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Er wordt een compleet ruggengraatloze generatie opgevoed die met fluwelen handschoentjes moet worden aangepakt. Vrolijk word ik er niet van
En dit idd.
Waarom wil je je kind opvoeden tot een slappe volwassene?
pi_204632694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 00:39 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ook maar IS onthoofdingen laten zien?
Dat heeft niks met 4 mei en de tweede wereldoorlog te maken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_204632699
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja, dit is misschien ook wel een beetje extreem, zeker de beelden van gevangenen die door hun hoofd worden geschoten. Razzia's en massagraven vind ik nog tot daar aan toe, ik denk namelijk inderdaad wel dat zoiets zien even de realiteit op je in laat werken
Na dergelijke beelden te hebben gezien valt mij des te meer op hoe luchtig/semi-grappig men kan praten over oorlog, moord, etc. Zonder te traumatiseren natuurlijk zou het kijken van zulke opnames voor sommige individuen zeker geen kwaad kunnen.
I'll give you something to do
  donderdag 5 mei 2022 @ 08:40:01 #136
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204632746
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 07:35 schreef nixxx het volgende:
Het gaat wat mij betreft ook eigenlijk niet zozeer over de scholieren die de feiten ontkennen, maar om hun ouders en sociale omgeving die daar de drijvende kracht achter zijn. Daar moet je wat aan doen voor zover het kan.
Zijn toch weer de welbekende groepen waarschijnlijk. Die willen helemaal niet bereikt worden.
pi_204632762
Tja na 70 jaar uitmelken van iets, kan het effect ervan weleens uitgewerkt zijn.
.
  Beste debater 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 08:45:28 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204632784
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 08:42 schreef Fer het volgende:
Tja na 70 jaar uitmelken van iets, kan het effect ervan weleens uitgewerkt zijn.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 5 mei 2022 @ 09:29:19 #139
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204632979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jetro Willems denkt dat het een lollig schooluitje is als je puur naar zijn houding op de foto kijkt.
Was me eerder niet opgevallen, maar hij maakt het "peace/vrede"-teken. Lijkt me niet perse iets negatiefs wanneer je een plek gerelateerd aan oorlog bezoekt. Komt verder ook niet echt intellectueel over, maar niet negatief of neerbuigend.
Krekker is de bom!
  Redactie Sport donderdag 5 mei 2022 @ 09:30:51 #140
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204632986
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Was me eerder niet opgevallen, maar hij maakt het "peace/vrede"-teken. Lijkt me niet perse iets negatiefs wanneer je een plek gerelateerd aan oorlog bezoekt. Komt verder ook niet echt intellectueel over, maar niet negatief of neerbuigend.
Het straalt wel ongemak uit van een jongen die gewoon niet de slimste op aarde is, maar dat mag allemaal. We kunnen niet allemaal profvoetballer worden.

Ik denk niet dat hij het kwaad bedoelde, maar je krijgt wel het idee alsof hij niet echt een gevoel heeft bij hoe ernstig het allemaal was - past dus aardig in het gevoel van het topic.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204633054
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:56 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, mensen die zelfs zijn gezakt voor hun strikdiploma...
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_204633067
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De TT is niet correct. Het moet zijn 'leerlingen met een specifiek geloof'.

Kutreligie.
Nee hoor op mijn werk lopen niet gelovige room blanke jeugdigen rond die die aantallen ook in twijfel trekken.

Religieuzen en dom rechtsen hebben beiden dezelfde blinde vlek. Terwijl die dom rechtsen dan ook nog eens een hekel aan die religieuzen hebben, en deze willen deporteren of zo. :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 09:46:48 #143
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204633077
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nee hoor op mijn werk lopen niet gelovige room blanke jeugdigen rond die die aantallen ook in twijfel trekken.

Religieuzen en dom rechtsen hebben beiden dezelfde blinde vlek. Terwijl die dom rechtsen dan ook nog eens een hekel aan die religieuzen hebben, en deze willen deporteren of zo. :')
Ennnnn de links rechts kaart is weer getrokken. Duurde al eventjes.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204633122
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:56 schreef HSG het volgende:

[..]
De wereld is nou eenmaal hard.
Dat klopt, maar ik vind dat qua leeftijd voor dergelijke beelden toch wel iets te jong.
Tegenwoordig gaan sommigen al volledig over de zeik van het lezen van bepaalde woorden.
(En dat zijn dan vaak min of meer volwassen studenten.)
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_204633142
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ennnnn de links rechts kaart is weer getrokken. Duurde al eventjes.
Oei dom rechts mag niet benoemd worden met hun ontkenning van de holocaust omdat we dan tegen wat schenen van gevoelige slim rechtse fokkertjes trappen. _O-
  donderdag 5 mei 2022 @ 09:58:50 #146
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204633154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ennnnn de links rechts kaart is weer getrokken. Duurde al eventjes.
Ja, dat is het probleem, niet de 40-45 opmerkingen dat het puur aan de moslims ligt natuurlijk! :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 09:59:08 #147
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204633155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Oei dom rechts mag niet benoemd worden met hun ontkenning van de holocaust omdat we dan tegen wat schenen van gevoelige slim rechtse fokkertjes trappen. _O-
Kijk je ook onder je bed voor je gaat slapen? Kan zomaar eens een guur/dom/tokkie rechts figuur zitten.


Echt wat diep en intens vermoeiend is dit, zeg.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 09:59:48 #148
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204633161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:58 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ja, dat is het probleem, niet de 40-45 opmerkingen dat het puur aan de moslims ligt natuurlijk! :')
Dus het zijn of moslims of het is de schuld van rechts.

Genoteerd.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 5 mei 2022 @ 10:12:28 #149
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204633227
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dus het zijn of moslims of het is de schuld van rechts.

Genoteerd.
:')
Het is nogal willekeurig om een opmerking over domrechts aan te grijpen om over te klagen terwijl je de eerste zoveel opmerkingen over hoe het allemaal aan de moslims ligt wel prima vindt. Wat intens vermoeiend gedrag :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 10:20:19 #150
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204633282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:12 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
:')
Het is nogal willekeurig om een opmerking over domrechts aan te grijpen om over te klagen terwijl je de eerste zoveel opmerkingen over hoe het allemaal aan de moslims ligt wel prima vindt. Wat intens vermoeiend gedrag :')
Het is in de verste verte geen links/rechts probleem. Je stokpaardjes berijden met leuke geuzentermpjes doe je maar op geenstijl.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')