hallo ander VOCHTIG POESJEquote:
Krijg gewoon een pushmelding. Kei raarquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat herken ik niet, maar ik tweet dan ook nooit zelf iets.
Lig in de zon hoorquote:
lekkerquote:
Tofquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik me voor deze keer kwetsbaar opstellen.
Met m’n nieuwe boek. Maar spijt. Audioboek is toch beter. Kan ik tenminste m’n ogen dicht doen.quote:
Misschien heb je een leger van stalkers?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijg gewoon een pushmelding. Kei raar
Kreeg geen meldingquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Even taggen, kun je je toch heel even op Twitter wanen
Soort mierenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heb je een leger van stalkers?
Welke van de zestigquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tof![]()
En dat ene kleurige strakke jurkje aub
maar heb je een korte broek/jurk/rokje aan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met m’n nieuwe boek. Maar spijt. Audioboek is toch beter. Kan ik tenminste m’n ogen dicht doen.
Om te zonnen ja. Verder neequote:Op woensdag 4 mei 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar heb je een korte broek/jurk/rokje aan.
ik werd alweer voor gek verklaard dat ik de korte broek aan heb.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je zombiecellen dan? Je komt nog redelijk sane over.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn die kartels om touwen makkelijk door te kunnen snijden?
Eerst even het onderzoek van Rijkswaterstaat en het RIVM naar PFAS afwachten, de reden waarom Zeeuwen stikken van de allergieën, auto-immuunziektes en de veelvuldige lichamelijke en geestelijke zwaktes is gevonden laatstelijk.quote:
heb je ze geslagen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Oke oke net toch.voor het eerst mensen uitgescholden. Toeristen in een auto die mij perse op het meest smalle stukje wilde inhalen en wat oom nog eens onder wat stond. Drukte mij zo de weg af.
Is dit een grapquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even het onderzoek van Rijkswaterstaat en het RIVM naar PFAS afwachten, de reden waarom Zeeuwen stikken van de allergieën, auto-immuunziektes en de veelvuldige lichamelijke en geestelijke zwaktes is gevonden laatstelijk.
Nee want ze reden snel door. Echt zo asoquote:
Zullen we erheen gaan om bal te helpen?quote:
Hoorde gisteren een giftige-stoffen-deskundige op de radio die zich toch wel erg veel zorgen maakte.quote:
En dat jij daardoor niet in de file staatquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ze reden snel door. Echt zo aso
Van die aso russen waren het volgens mij. Hoop dat ze zichzelf te pletter rijden
Ow..quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een giftige-stoffen-deskundige op de radio die zich toch wel erg veel zorgen maakte.
Zo een heuvel af een ravijn in danquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat jij daardoor niet in de file staat
Of dat ze straks in dienst moeten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ze reden snel door. Echt zo aso
Van die aso russen waren het volgens mij. Hoop dat ze zichzelf te pletter rijden
Is van de 3m fabriek in belgiequote:Op woensdag 4 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een giftige-stoffen-deskundige op de radio die zich toch wel erg veel zorgen maakte.
En dan zonder kinderenquote:
Ja die Russen die hier nu zijn zitten hier langdurig. Russen en Israëlische mensen staan hier echt slecht bekendquote:
Rustig bal, rustig!quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Oke oke net toch.voor het eerst mensen uitgescholden. Toeristen in een auto die mij perse op het meest smalle stukje wilde inhalen en wat oom nog eens onder wat stond. Drukte mij zo de weg af.
Oké opa, ga maar relaxed op een terrasje zitten genieten van het moment.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wat meer het nieuws volgen in plaats van Marvel?
Yep, nooit zwemmen of eten in en uit de Westerschelde, ook geen groenten van eigen land eten, nader water- en bloedonderzoek volgt, ik vind dat nogal wat als je ziet wat dat stofje met een menselijk lichaam doet.quote:
De blokkeerkeuze was de juiste zie ik.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké opa, ga maar relaxed op een terrasje zitten genieten van het moment.
Nou ja ze reden mij nu de weg af omdat ze niet even 50 meter konden wachten. Vind k echt geen humor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig bal, rustig!![]()
Als klein jochie heb ik een keer meegemaakt dat ik over een smalle stoep langs een muur liep, toen er een vrachtwagen zonder te remmen door een hele diepe plas reed. Helemaal doorweekt.Volgens mij vond ik het toen zelf ook wel grappig, omdat het zo volslagen absurd was.
Ja ik heb hem ook weer gevonden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De blokkeerkeuze was de juiste zie ik.
Everybode adores the Dutch because of youquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die Russen die hier nu zijn zitten hier langdurig. Russen en Israëlische mensen staan hier echt slecht bekend
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |