Als je thuis bent dikke spin in de douche loslaten, plastic palmbomen en flamingo's in de woonkamer zetten, verwarming op 30, lege sushibakjes overal neerleggen, CD met onweersgeluiden opzetten, zand op de grond en wat rioollucht rondspuiten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zit ik hier ook
Thuis in Rotterdam altijd zo gestrest ook. Altijd haast. Is helemaal niet goed denk ik
Die steeds hetere zomers hier deden geen alarmbelletje rinkelen nee?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:45 schreef bitterbal het volgende:
Wel erg als het al zover is dat dat de oorzaak is. Weet niet wat de gevolgen zijn voor dit eiland. Voorheen was er te vaak geen water juist
Ja dat is idd zo maar zelfs op een vrije dag thuis heb ik haast in de supermarktquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft in Thailand ook niet te werken.
maar we hebben ook nog sneeuw gehadquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die steeds hetere zomers hier deden geen alarmbelletje rinkelen nee?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je thuis bent dikke spin in de douche loslaten, plastic palmbomen en flamingo's in de woonkamer zetten, verwarming op 30, lege sushibakjes overal neerleggen, CD met onweersgeluiden opzetten, zand op de grond en wat rioollucht rondspuiten.
Dat was al 20 jaar niet normaal meer.quote:
Niet in een grote drukke stad gaan wonenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zit ik hier ook
Thuis in Rotterdam altijd zo gestrest ook. Altijd haast. Is helemaal niet goed denk ik
Weet niet of een dorp dat weg zou halen :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet in een grote drukke stad gaan wonen
Eigenlijk heb ik ook altijd haast, zat zondag een paar uur op een terrasje kreeg ik later te horen, zo lekker en fijn om met jou relaxen in de zon en te niksen en te praten en te lachen en mensen te kijken en te drinken en te eten en te luisteren en te genieten en te dromen maar toch voelt het alsof je nog 16.000 dingen te doen hebt die dag.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is idd zo maar zelfs op een vrije dag thuis heb ik haast in de supermarkt
Ja maar sneeuw is koud dus hoe kan de aarde dan opwarmenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was al 20 jaar niet normaal meer.
Ik denk dat onze westerse levenstijl veelste gehaast isquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ook altijd haast, zat zondag een paar uur op een terrasje kreeg ik later te horen, zo lekker en fijn om met jou relaxen in de zon en te niksen en te praten en te lachen en mensen te kijken en te drinken en te eten en te luisteren en te genieten en te dromen maar toch voelt het alsof je nog 16.000 dingen te doen hebt die dag.
Nee, dat is idd niet gezondquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zit ik hier ook
Hoe schud je die onzin toch steeds ook weer uit je mouw.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik ook altijd haast, zat zondag een paar uur op een terrasje kreeg ik later te horen, zo lekker en fijn om met jou relaxen in de zon en te niksen en te praten en te lachen en mensen te kijken en te drinken en te eten en te luisteren en te genieten en te dromen maar toch voelt het alsof je nog 16.000 dingen te doen hebt die dag.
Oh, dus toch een typfout.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef bitterbal het volgende:
De viszaak buiten gaat zondag weer open.
...but why?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik kan weer even vooruit![]()
[ afbeelding ]
Huh wat ga je met zoveel camera's doen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus Flesquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zoveel?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Alles gaat dan ook om vijf uur dicht als je iets wilt ondernemenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Merk ik vaak in het weekend. Dat ik toch ergens op de achtergrond een beetje een gejaagd gevoel heb, alsof ik nog honderd dingen moet doen.
Ik vond het vooral een vreemde naam.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk :p maar zag het pas later:p
Bedoel die zaak op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |