Waarom niet? Er zijn hier al zo veel YT-links naar reclames gepost.quote:Op donderdag 8 december 2022 06:59 schreef Pugg het volgende:
Heb ik met de Kruidvat reclame, geniaal
Zie You Tube, weet niet of ik dat zomaar mag plaatsen van de mods
Jaaah, die is echt mooi. En zo herkenbaar voor velen denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2022 03:14 schreef tong80 het volgende:
De Plus Kerst reclame werd besproken in Beau. Net zoals Angela de Jong, vind ik hem briljant.
Moeder heeft een nieuwe vriend, zoon is boos en sloopt per ongeluk fotolijstje met foto van de echte vader.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:02 schreef Mrmime het volgende:
Kan iemand mij die Plus kerstreclame uitleggen? Zal aan mij liggen maar ik snap hem niet (heb ook met half oog gekeken)
Aanvulling;quote:Op vrijdag 9 december 2022 01:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeder heeft een nieuwe vriend, zoon is boos en sloopt per ongeluk fotolijstje met foto van de echte vader.
Stiefvader koopt nieuw lijstje en alles is weer goed en zitten ze met z'n allen aan de kersttafel.
Nu snap ik de reclame. Ik dacht het gewoon één vader was (ze lijken een beetje op elkaar).quote:Op vrijdag 9 december 2022 01:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moeder heeft een nieuwe vriend, zoon is boos en sloopt per ongeluk fotolijstje met foto van de echte vader.
Stiefvader koopt nieuw lijstje en alles is weer goed en zitten ze met z'n allen aan de kersttafel.
Neem een abbo.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zeg dat ook even tegen danny die mijn ad-blocker blokkeert
alleen dat kind bij de Kruidvat; "mag ie bij ons kerst viejjjuhhh?"...moet dat schatting klinken dat spraakgebrek??quote:Op donderdag 8 december 2022 07:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zijn hier al zo veel YT-links naar reclames gepost.
Dan plaats ik hem maar.
Het zal er wel mee te maken hebben dat het reclame voor gokken is. Dat levert al dusdanig veel minpunten op dat het lastig wordt om daar nog onder te duiken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:26 schreef tong80 het volgende:
Helaas hebben de voetballers "gewonnen." Vond ik lang niet zo irittant als de homofiele Drent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |