Ik kwam hier om dit te melden. razend word ik van dat kind.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:04 schreef TLC het volgende:
De Crisp reclame met dat kind en die 'blosjes'
![]()
Alsof al die hoogbegaafde autisten op date gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:54 schreef Pugg het volgende:
Verzekeringen en dating voor hoog opgeleiden
Het is gewoon een lobby van de zuivelindustrie, net als die lange reclame van FrieslandCampina.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:59 schreef Eightyone het volgende:
Boeren houden van koeien.
Onrealistische Yvon Jaspers-romantiek op een iets te kinderlijk enthousiast toontje.
En ze duren ook zo lang. Soms wel 10 minutenquote:Op maandag 28 november 2022 10:56 schreef Danny het volgende:
Ik zie eigenlijk nooit reclame. Kijk on demand via bv videoland of nlziet en da's reclamevrij. Ik kijk echt nooit live-tv vanwege de reclames (tenzij op NPO of BBC oid waar sowieso geen reclame in de programma's zit). Zou je ook niet kunnen zeggen welke reclames er nu op tv zijn eerlijk gezegd.
Bijna.quote:Op maandag 28 november 2022 12:22 schreef eudaemonia het volgende:
Als je geen TV kijkt zou je de de reclames bijna gaan missen!
Dit dus. Zelfs Frits Lambrechts heeft een negerin in bed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:02 schreef De_Melkboer het volgende:
KFC, met een ruziënde familie. Heel woke, donkere man, blanke vrouw. Dat geruzie maakt het totaal onaantrekkelijk.
Die is nog slechter dan slecht. Verdienen de doodstraf. Dat de guiotine net boven de strot de tijd neemt.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:28 schreef Eightyone het volgende:
Je krijgt nu weer die hele lading glazuurbrekende kerst-commercials (zie KLB / Kerstreclames dit jaar voor de rij van dit jaar).
De parodie van De Speld:
[ tweet ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |