Alex Klaassen is dan ook een hele vervelende kutnicht (mag ik zeggen, ik ben homo)quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Die nieuwe suggestieve reclame van de Lidl.
Vond die Thomas Acda al erg genoeg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:14 schreef wingdings het volgende:
[..]
Alex Klaassen is dan ook een hele vervelende kutnicht (mag ik zeggen, ik ben homo)
Met z,n spastische summer-dance movequote:Op maandag 24 oktober 2022 13:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vond die Thomas Acda al erg genoeg.
Echt eh? Wat een debiele meuk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:18 schreef wingdings het volgende:
[..]
Met z,n spastische summer-dance move![]()
Je ziet gewoon aan dat shot dat de makers take #73 erop hadden zitten en dachten "krijg de tyfus maar, we laten het zo".
Aids reclame.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:59 schreef TLC het volgende:
Verkoopster geeft mandarijntje aan oude man omdat hij zijn vaccinatie heeft gehaald
'omdat je zo'n grote jongen bent'
Ik zweer het als iemand over 30 jaar zo tegen me praat (en ik ben nu 44) dan spring ik gelijk voor de trein.
En fuck dat mandarijntje.
Dat is nog tot daaraan toe, maar dat hij dan ook nog een Drents accent moet nadoen is echt tenenkrommend. Neem dan een echte Drent in plaats van een Brabo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:14 schreef wingdings het volgende:
[..]
Alex Klaassen is dan ook een hele vervelende kutnicht (mag ik zeggen, ik ben homo)
https://www.nu.nl/economi(...)orm-van-kritiek.htmlquote:Jumbo stopt met WK-reclame na storm van kritiek
Door onze economieredactie
02 nov 2022 om 12:40
Update: 3 minuten geleden
Jumbo stopt per direct met zijn WK-reclamespotje waarin dansende bouwvakkers zijn te zien. De supermarktketen doet dit na de golf van kritiek die woensdag losbarstte, onder meer op sociale media.
Het komende wereldkampioenschap voetbal is in Qatar. Maar bij de bouw van de stadions zouden duizenden arbeidsmigranten zijn omgekomen.
Velen vonden de dansende bouwvakkers daarom ongepast. Jumbo heeft daarom besloten te stoppen met de commercial.
Dit is echt ergenis. Vooral weer de minachting naar noord Nederlandquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
Die nieuwe suggestieve reclame van de Lidl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |