Wat een zooitje moet het daar beneden zijn als die reclames zo vaak voorbijkomen.quote:Op zondag 4 september 2022 09:01 schreef schommelstoel het volgende:
Die op FOK! mobiel, heb er nu al zo vaak op geklikt dat ik wel een abo voor een maand op FOK! heb verdiend.![]()
Op televisie, alle vaginale schimmel reclames.
Boeien.quote:Op zondag 4 september 2022 11:11 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat een zooitje moet het daar beneden zijn als die reclames zo vaak voorbijkomen.
Ja, het is weer herfst eh? De schimmels vieren hoogtij.quote:Op zondag 4 september 2022 11:11 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat een zooitje moet het daar beneden zijn als die reclames zo vaak voorbijkomen.
Zo irritant ja.quote:Op maandag 12 september 2022 18:17 schreef Eightyone het volgende:
Iglo's kleuterdeuntje leek een poosje weg, maar duikt opeens weer op.
Alsof hij van de club Liga's mag eten.quote:Op donderdag 22 september 2022 07:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Het einde van de Liga-reclame waarin een bekende voetballer (geen idee wat zijn naam is) soort van opgepropt, dubbelgevouwen en onmogelijk in een kast zit.
Dat vind ik wel zó dom. Ik snap ook niet wat de meerwaarde of humor is achter een gast in een kast (no pun intended)? En vooral niet als hij erin zit in een houding die totaal onmogelijk is.
Ook dat nog, inderdaad,quote:Op donderdag 22 september 2022 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alsof hij van de club Liga's mag eten.
Meer een voice-over met een te Amerikaans accent (waarschijnlijk woon achtend in Amerika). Waarom niet gewoon een echte Nederlander inhuren?quote:Op donderdag 22 september 2022 05:53 schreef Eightyone het volgende:
Er is er op het moment eentje van Amazon; die ene met het vergrootglas.
Ik zie de regisseur al voor me, tijdens de opnames. "Beetje geiler inspreken graag, denk aan Katja Schuurman. Jááá, goed zo."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |