Vreselijkquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:05 schreef christmastsunami het volgende:
Deze blijft toch wel heel erg goed, met dat gelooft niemand![]()
Nu weet ik weer waar ik hem aan herkende. Eén van de Quotes kerels en mislukte OP1 presentatoren.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:16 schreef Pugg het volgende:
Sander Schimmelpenninck met zijn geld gezever.
Die lijp in dat roze geval?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:07 schreef Toine51 het volgende:
Booking, met die transgenderfiguur
Gdv, hoe wokie wil je het hebben?
In mijn straat woont een negerkoning.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:20 schreef tong80 het volgende:
Over het algemeen dat er in iedere reclame een neger zit. Ik kom ze zelden tegen in Zaltbommel.
Doet-ie samen met Paul Acda boodschappen ?quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
In mijn straat woont een negerkoning.
Nee, nee. Hij is de kroonprins van Benin.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doet-ie samen met Paul Ada boodschappen ?
Vooral die accentjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 09:22 schreef wingdings het volgende:
Bet bet city... Oh wat wil ik die gasten een knal voor hun simpele kop geven.
Tokkies vinden het waarschijnlijk een geweldige reclame.
Jahaa, had jij maar zo'n coole auto!quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kinderen die een tekstje oplezen dat kinderen op die leeftijd in werkelijkheid nooit spontaan zullen bezigen, altijd ergeniswekkend.
Helemaal als die kinderen een kutkop en zeikstemmetje hebbenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kinderen die een tekstje oplezen dat kinderen op die leeftijd in werkelijkheid nooit spontaan zullen bezigen, altijd ergeniswekkend.
Ze zingt door haar neus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:52 schreef Ronaldussen het volgende:
De reclame van de Rabobank op dit moment. Dat liedje irriteert me mateloos.
Is van Bol. Ik kan die reclame ook niet uitstaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Is het CoolBlue? In elk geval die teringreclame waar die moeder hele tijd stiekem haar zoon verslaat bij een potje videogamen. Hij weet dat niet en zij zegt de hele tijd ‘eheheheh’.
Godver wat word ik daar helemaal gestoord van. Totaal niet grappig ook. Degene die dacht dat dit hi-la-risch zou zijn mag ook wel ontslagen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |