abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 mei 2022 @ 07:00:58 #1
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_204621809
Het viel me op nu na een tijdje oorlog in Oekraïne: ik zie echt niets maar dan ook niets meer van FVD:

Worden ze dood gezwegen?
Is hun geldkraan dicht omdat Rusland het geld nu zelf harder nodig heeft?
Komen ze erachter dat ze nu beter zelf niets melden?

Ben wel benieuwd.
Van mij mag het ook wel even blijven zo😅
pi_204621812
Waarom maak je zo'n raar topic dan
  woensdag 4 mei 2022 @ 07:06:44 #3
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_204621819
Dat ik iets wel fijn vind wil niet zeggen dat ik niet nieuwsgierig ben hoe dat komt...
pi_204621901
Waarom in oor? :{

Complotdenker. :')
  woensdag 4 mei 2022 @ 07:35:08 #5
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_204621909
Het zelfde kan je zeggen over Rutte die is ook al maanden stil over dit
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 08:32:30 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204622150
Negeren die vieze landverraders.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 4 mei 2022 @ 08:46:46 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204622215
Nou ja, hun pogingen om het Westen en niet Rusland als Grote agressor weg te zetten, valt niet goed bij de kiezer en na hun gedweep met de great reset en het gejank dat we nooit meer van coronamaatregelen afkomen staan ze ook wat voor lul nu alles weer gewoon normaal is...

Nu op de voorgrond treden nodigt uit tot neersabelen om bovenstaande miskleunen. Als populistische complotpartij moet je je gewoon gedeisd houden als je rare theorietjes om het volk te mennen onwaar blijken te zijn. Als je je dan stil houdt, kan je de volgende keer als je weer een opening ziet om op de onderbuik te spelen weer met dezelfde flauwekul komen en dan is je doelgroep alweer vergeten dat je toen ook al aan het roepen was om niks
Laffe huichelaar
pi_204622312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:46 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, hun pogingen om het Westen en niet Rusland als Grote agressor weg te zetten, valt niet goed bij de kiezer en na hun gedweep met de great reset en het gejank dat we nooit meer van coronamaatregelen afkomen staan ze ook wat voor lul nu alles weer gewoon normaal is...

Nu op de voorgrond treden nodigt uit tot neersabelen om bovenstaande miskleunen. Als populistische complotpartij moet je je gewoon gedeisd houden als je rare theorietjes om het volk te mennen onwaar blijken te zijn. Als je je dan stil houdt, kan je de volgende keer als je weer een opening ziet om op de onderbuik te spelen weer met dezelfde flauwekul komen en dan is je doelgroep alweer vergeten dat je toen ook al aan het roepen was om niks
wacht maar op het najaar, dan zijn ze er weer als blijkt dat er een nieuwe corona variant is (hopelijk niet), dan hoor je ze weer met hun waanideeën en wanpraktijken
pi_204622343
FvD (de beste partij van Nederland) komt vaak genoeg op Ongehoord Nederland terecht. Wat mij betreft de beste nieuwsomroep in Nederland
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 10:42:43 #10
5428 crew  miss_sly
pi_204623183
Niet echt een topic voor OOR.
In overleg met de mods van POL verwijs ik je naar dit topic om deze vraag op te werpen:

POL / [CENTRAAL] FvD #211 Forum voor Democratie

En dan gaat ie hier dicht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')