Nee opa.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Blauwe bessen zijn toch gratis zowat, koop je acht kilo moet je 60 eurocent afrekenen of zo.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Blauwe bessen zijn toch gratis zowat, koop je acht kilo moet je 60 eurocent afrekenen of zo.
Ze zeggen hetquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar het schijnt ook onwijs gezond te zijn ofzo.
Gewoon allebei lekkerquote:
Dus ga je nu boeken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar die kan dus weg zijn morgen
Blauwe bessen zitten bij appie anders in van die moeilijk kleine bakjes voor 3 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Waarom wachten danquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Hm, ik wil toch echt nog even tot morgen wachten met een hotel boeken. Maar het hotel dat ik op het oog heb, heeft nog maar 2 kamers.
Jij plukt ze zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Maak me nou niet nerveusquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ER ZIJN MOMENTEEL 384 MENSEN NAAR DEZELFDE KAMER AAN HET KIJKEN
Eerder voor 6 ons 8 euro aftikkenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
Maar je weet toch dat hij in een andere wereld leeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blauwe bessen zitten bij appie anders in van die moeilijk kleine bakjes voor 3 euro
Ik wil even zeker weten dat mijn oogontsteking weg is. Daardoor kon ik afgelopen weekend niet.quote:
Ja bij hem kosten de blikjes tomatenpuree 9,50 en de afbakbroodjes 14 euroquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat hij in een andere wereld leeft.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat hij in een andere wereld leeft.
Kan, als je een Zeeuw bent krijg je spontaan een zwakke gezondheid en kanker van de PFAS blijkbaar.quote:
DIT AANBOD IS NOG MAAR 2742536236 SECONDEN GELDIG, BOEK NU NU NU NU NUquote:
Dit geloof ik nooitquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ER ZIJN MOMENTEEL 384 MENSEN NAAR DEZELFDE KAMER AAN HET KIJKEN
Frambozen zijn nog erger.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blauwe bessen zitten bij appie anders in van die moeilijk kleine bakjes voor 3 euro
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DIT AANBOD IS NOG MAAR 2742536236 SECONDEN GELDIG, BOEK NU NU NU NU NU
Dat zijn zwakke zachte lieve roze meisjes vergeleken bij harde blauwe bessen dus snap ik dat die een eurootje duurder zijn.quote:
Altijd wel oppassen voor beestjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn zwakke zachte lieve roze meisjes vergeleken bij harde blauwe bessen dus snap ik dat die een eurootje duurder zijn.
Zeg hallo tegen mijn kleine vriendquote:
Heb aardig wat pruimenzaagwespen, vruchtmotjes, pissebedden, wolluizen, perengalmuggen, spinnetjes en bladvlooien op met bramen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd wel oppassen voor beestjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |