Haīti is ook mooi.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ok, misschien dan toch maar een ander eiland daar in de buurt.
Nee waarom zou ik dat doenquote:
in een resort is het goed te doen. daar vandaan zijn ook allerlei tripjes die georganiseerd worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd totdat k bij hem kwam wonen. Ben een keer mee geweest toen k 9 was. Daarna ging nog 2 keer zonder mij omdat die het te gevaarlijk vond. Maar voor een week in een resort is het wel goed denk k
Nee fascinatie, geen voorliefdequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met je voorliefde voor het eind der tijden en zo
Dat deed het voor me.quote:
Het begint steeds lachwekkender te worden.quote:
Op zich eens, maar iets als BMI als graadmeter van wat overgewicht zou zijn, is wel te algemeen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewcht zegt eigenlijk gewoon heel veel.
Maar de boodschap is niet altijd leuk.
Dat ze gewoon weer een normale game er van uit brengen ipv die debiele online versiequote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout TV series komt er ook nog een keer aan. Heb niet al te hoge verwachtingen.
Die laatste is best vermakelijk anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze gewoon weer een normale game er van uit brengen ipv die debiele online versie
Een avontuurlijke vakantie dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om gekidnapped en beroofd te worden ja
Dat weet ik niet, heb ik niet gespeeld. Heb geen zin om ook nog verplicht PS+ te moeten aanschaffen om het spel überhaupt te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die laatste is best vermakelijk anders.
ja ik zie af en toe wat stukken voorbij komen maar het is echt een shitshowquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het begint steeds lachwekkender te worden.
Met truffel.quote:
Dat was tocht vooral in het bed?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik zie af en toe wat stukken voorbij komen maar het is echt een shitshow
24.3 BMIquote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich eens, maar iets als BMI als graadmeter van wat overgewicht zou zijn, is wel te algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |