abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 3 mei 2022 @ 09:44:48 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204613742


quote:
Dag van de Overwinning

De Dag van de Overwinning is de dag (9 mei) waarop de voormalige Sovjetlanden, waaronder Rusland, de overwinning op nazi-Duitsland vieren. De herdenking vindt plaats in sommige oud-Sovjetlanden zoals Rusland, Oekraïne en Wit-Rusland, alhoewel de Russische het bekendst is.

Naar de herdenkingsdag wordt ook vaak verwezen als '9 mei'. De herdenking vindt plaats op deze dag omdat de Duitse overgave in Europa op 8 mei 1945 om 23:01 in Berlijn inging, en door het tijdzoneverschil was dat in Moskou 9 mei 1945 om 01:01 uur lokale tijd. Hoewel 9 mei al sinds 1945 een feestdag is, werd het in een paar Sovjet-republieken pas vanaf 1965 een vrije dag. Sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie hebben enkele landen hun eigen weg ingeslagen in het houden van een herdenkingsdag. Oezbekistan, bijvoorbeeld, heeft de feestdag in 1988 afgeschaft.

In het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en België wordt de vergelijkbare dag VE-dag (Victory in Europe Day) op 8 mei gevierd. In diverse andere West-Europese landen wordt de bevrijdingsdag op 8 of 9 mei gehouden (in Denemarken en Nederland op 5 mei). In de DDR werd op 8 mei een soortgelijke herdenking gehouden, genaamd 'Dag van de Bevrijding'. De Baltische Staten herdenken sinds het uiteenvallen van de Sovjet-Unie het einde van de Tweede Wereldoorlog op 8 mei.

Geschiedenis
De traditie van de parade startte in 1945, toen nazi-Duitsland zich had overgegeven en er hiervoor een nationale viering werd gehouden. De eerste parade in 1945 begon met het voor Stalin op een hoop gooien van alle Duitse banieren, waarna de parade begon. Deze parade is in de gehele Sovjet-tijd en na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie blijvend gehouden, met als doel het herdenken van de gevallen Sovjet-soldaten en burgers.

De Dag van de Overwinning was altijd een belangrijk cultureel aspect in de voormalige Sovjet-Unie. Er werden liederen voor geschreven, er werden boeken over geschreven en de herdenking ging gepaard met vuurwerk, toespraken en minuten van stilte.

Na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie heeft Rusland in de jaren 90 geen herdenkingen meer gehouden vanwege de interne politiek van de toenmalige regeringen. Sinds Poetin over Rusland regeert (vanaf 2000) is er weer sprake van herdenkingen op 9 mei.

Viering
Niet alleen in Moskou is het een groot gebeuren, in verschillende steden in Rusland worden er herdenkingen gehouden die in verband staan met de Tweede Wereldoorlog. Soms wordt er ook een parade gehouden waarin lokale militaire eenheden en civiele organisaties meelopen, zoals sportclubs en scholen.

Decoratie van Moskou met vlaggen voor dag van de Overwinning, 9 mei 2021.
De herdenking gaat gepaard met een parade waarin verschillende banieren van toenmalige legerdivisies worden gedragen. Eenheden die hebben meegevochten in de oorlog, zoals brigades en compagnieën, lopen in de parade. De diversiteit van deze eenheden is hoog en sommige bestaan niet meer; bijvoorbeeld: infanteriedivisies, caveleriedivisies, grenswachten, mariniers en NKVD-eenheden.

In de avond is er een concert in Moskou, op het Rode Plein, waarin verschillende artiesten liederen zingen over de Dag van de Overwinning. Dit concert wordt uitgezonden op de Russische televisie.
Dag van de overwinning 2021:
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 3 mei 2022 @ 09:44:54 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204613743
quote:
De dag waar iedereen met ingehouden adem naar uitkijkt: wat heeft Rusland in petto voor 9 mei?
Er wordt veel verwacht én gevreesd van 9 mei, de dag waarop Rusland de overwinning op nazi-Duitsland herdenkt. Worden dan tienduizenden extra Russische soldaten opgeroepen? Komt er dan een inval in Moldavië? De Russische buitenlandminister Sergej Lavrov ontkent alles.

LEES VERDER BIJ BRON

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20220503_91652617
Bijna feestdag in Rusland, maar Poetin kan geen doorbraak in Oekraïne vieren

Antwerpse Oekraïners over 9 mei, de dag waarop Poetin wil triomferen: “De gekste theorieën doen de ronde”
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 3 mei 2022 @ 09:46:14 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204613753
Gaat een spannende dag worden dit jaar!
RT is geblokkeerd. Hopelijk zijn er wel andere livestreams 9 mei
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204613924
Dank je voor deze kennis
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204614212
De spanning is dan eerder de dagen ervoor. Ze moeten wel iets te vieren hebben. Op de dag zelf loopt iedereen in het gareel dus zal er dan weinig aan de hand zijn. Daarna is het weer terug naar de schuttersputjes.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 10:51:54 #6
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204614300
Bijna geen tanks meer voor die optocht van ze.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204621313
Rusland is al 10.000 beroepsmilitairen verloren aan deze oorlog. Ze zouden komende maandag (9 mei) bv. officieel de oorlog tegen Oekraïne kunnen verklaren, dat zorgt er voor dat Rusland haar dienstplichtigen kan oproepen. Dat kunnen ze nu nog niet.

Als Rusland haar dienstplichtigen oproept komen er ineens miljoenen mannen bij, weliswaar zonder ervaring. Maar geen idee of het volstaat om te beginnen tegen de volledige NAVO. Zou wel eens in 3 dagen afgelopen kunnen voor Rusland.
Cindy De Vuyst
pi_204622241
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:33 schreef einzeinz het volgende:
Zou wel eens in 3 dagen afgelopen kunnen voor Rusland.
Dan is het ook afgelopen voor de hele wereld zoals wij die kennen. Ik denk dat de NAVO er beter officieel buiten moet blijven.
pi_204623494
Kan wel zijn dat ze maandag eens proberen nabij Moldavië om te zien hoe Europa en de rest van de wereld reageert.
Dat verwacht ik dan weer wel.
Cindy De Vuyst
pi_204624645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 00:33 schreef einzeinz het volgende:
Maar geen idee of het volstaat om te beginnen tegen de volledige NAVO.
Ze zijn dan ook helemaal niet in oorlog met de NAVO, dus waar deze opmerking op slaat is me niet helemaal duidelijk.
pi_204624905
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:08 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Ze zijn dan ook helemaal niet in oorlog met de NAVO, dus waar deze opmerking op slaat is me niet helemaal duidelijk.
Er staat toch beginnen? Niet dat ze al in oorlog zijn. Hopelijk is het nu duidelijk.
pi_204626793
Lekkere armbanden, pik.

  woensdag 4 mei 2022 @ 18:40:36 #13
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_204627731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:16 schreef oheng het volgende:
Lekkere armbanden, pik.

[ afbeelding ]
Van een afstand zou je het als iets anders kunnen herkennen haha.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_204628828
Oh leuk :D putin zal dan ook wel buiten zijn toch :D

Leuke tip voor iedere droneliefhebber _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 16:35:46 #15
414785 sirdanilot
pi_204636041
Als Amerika niet zo zou escaleren zou er voor die datum een wapenstilstand kunnen zijn .

Rusland krijgt de gebieden die ze bezetten (Krim en stukjes donbas ) sinds 2014.

Oekraïne mag bij de EU (kandidaat lidmaatschap )en doen wat ze willen. Finland en Zweden mogen bij de navo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204636472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:35 schreef sirdanilot het volgende:
Als Amerika niet zo zou escaleren zou er voor die datum een wapenstilstand kunnen zijn .

Rusland krijgt de gebieden die ze bezetten (Krim en stukjes donbas ) sinds 2014.

Oekraïne mag bij de EU (kandidaat lidmaatschap )en doen wat ze willen. Finland en Zweden mogen bij de navo.
Toegeven dus en land afstaan? Dat denk ik niet.
Poetin zijnde zou ik keihard in mijn handen wrijven mocht het zo makkelijk zijn... Meer zelfs, dan val je morgen gewoon Moldavië binnen en hoop je terug op zo'n cadeau.
Cindy De Vuyst
pi_204637392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:29 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Toegeven dus en land afstaan? Dat denk ik niet.
Poetin zijnde zou ik keihard in mijn handen wrijven mocht het zo makkelijk zijn... Meer zelfs, dan val je morgen gewoon Moldavië binnen en hoop je terug op zo'n cadeau.
Ik denk niet dat Poetin nog zo'n 'winst' kan veroorloven op korte termijn. Het zou voor de nabije toekomst wel helpen. Alleen gaat de wapenwedloop dan weer als vanouds verder en krijg je over een jaar of tien weer het zelfde verhaal.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 5 mei 2022 @ 19:54:26 #18
414785 sirdanilot
pi_204637836
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:13 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Poetin nog zo'n 'winst' kan veroorloven op korte termijn. Het zou voor de nabije toekomst wel helpen. Alleen gaat de wapenwedloop dan weer als vanouds verder en krijg je over een jaar of tien weer het zelfde verhaal.
Wat is dan de exit strategie

Een jarenlange , bloedige oorlog in de Oekraïne zit niemand op te wachten behalve mensen die hebben geïnvesteerd in de wapenhandel. Telkens zit je dicht bij een escalatie tot een nucleair conflict.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_204638067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:54 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Wat is dan de exit strategie

Een jarenlange , bloedige oorlog in de Oekraïne zit niemand op te wachten behalve mensen die hebben geïnvesteerd in de wapenhandel. Telkens zit je dicht bij een escalatie tot een nucleair conflict.
Ik denk dat je niet op mij reageert maar op de persoon waar ik ook op reageerde.

Een antwoord op je vraag gevend: Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe hier weer uit te komen. Gelukkig hebben we gekozen volksvertegenwoordigers die daar beter mee kunnen omgaan of zich door de juiste mensen kunnen laten informeren.

Ik wou dat ik wist wat ik er van moet vinden. Je wilt Rusland het liefste laten bloeden voor de schade maar het is zeer de vraag of dat haalbaar is en waarschijnlijk schiet Oekraïne daar ook niet veel mee op. Een vlotte vrede is ook heel wat waard.
pi_204641504
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 19:13 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Poetin nog zo'n 'winst' kan veroorloven op korte termijn. Het zou voor de nabije toekomst wel helpen. Alleen gaat de wapenwedloop dan weer als vanouds verder en krijg je over een jaar of tien weer het zelfde verhaal.
Poetin zal geen 10 jaar meer op die stoel zitten. De vraag is dan eerder, wie komt daar wel? Een marionet van Poetin met nog radicalere ideeën?
Cindy De Vuyst
pi_204642503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 23:33 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Poetin zal geen 10 jaar meer op die stoel zitten. De vraag is dan eerder, wie komt daar wel? Een marionet van Poetin met nog radicalere ideeën?
Dat is het punt een beetje. Door een krachtige man aan de top is er geen subtop. Er is dus geen opvolger en de mensen zijn ook niet gewent iets te kiezen. In het gunstigste geval rijg je iemand uit de oppositie en in het ongunstigste geval heb je een soort van burgeroorlog.
pi_204642513
In tegenstelling tot de Nederlander op 5 mei kunnen de Russen deze dag met enige trots vieren.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204642765
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:15 schreef Complotwappie het volgende:
In tegenstelling tot de Nederlander op 5 mei kunnen de Russen deze dag met enige trots vieren.
Heerlijk altijd, die zelfhaat. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204642965
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:35 schreef sirdanilot het volgende:
Als Amerika niet zo zou escaleren zou er voor die datum een wapenstilstand kunnen zijn .

Rusland krijgt de gebieden die ze bezetten (Krim en stukjes donbas ) sinds 2014.

Oekraïne mag bij de EU (kandidaat lidmaatschap )en doen wat ze willen. Finland en Zweden mogen bij de navo.
Ik weet dat jij nog altijd je lunchgeld afgeeft aan je collegas zodat ze je blijven beschermen tegen zichzelf, maar in de geopolitiek is dat niet handig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204643039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:16 schreef oheng het volgende:
Lekkere armbanden, pik.

[ afbeelding ]
Waarom gooien die vrouwen hun benen niet zover omhoog als de mannen in de openingspost?
pi_204643063
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waarom gooien die vrouwen hun benen niet zover omhoog als de mannen in de openingspost?
Omdat er dan teveel mannen komen kijken
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204644021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:35 schreef sirdanilot het volgende:
Als Amerika niet zo zou escaleren zou er voor die datum een wapenstilstand kunnen zijn .

Rusland krijgt de gebieden die ze bezetten (Krim en stukjes donbas ) sinds 2014.

Oekraïne mag bij de EU (kandidaat lidmaatschap )en doen wat ze willen. Finland en Zweden mogen bij de navo.
Ik denk niet dat Poetin met dit voorstel akkoord gaat. In feite krijgt hij niet meer dan hij voor de invasie al had. Ga maar eens uitleggen dat je tussen de 15 en 30 duizend Russische zonen de dood in hebt gejaagd om letterlijk te eindigen waar je begonnen was. O wacht, de situatie is dan eigenlijk nog een stukje slechter want er is iets van 1000km aan grens met de Navo bijgekomen, Dat evil anti-Russische bondgenootschap dat nu er weer 2 leden bij heeft. En dan hebben we het nog niet over de westerse sancties en de enorme verliezen van materieel en Russisch aanzien. Daarnaast gaat Oekraine dan nog vele miljarden aan financiële steun krijgen om te herbouwen terwijl Rusland zijn wonden amper kan likken vanwege de sancties.

Rusland moet minimaal de volledige Oekraïense kust krijgen plus Donesk en Luhansk Oblasts in zijn geheel. Niet dat de Russen daar recht op hebben maar als dat erkent wordt krijgt Rusland de controle over het overgrote deel van de Oekraïense gasvoorraden op land en in de zee. Daarnaast verliest Oekraïne de toegang tot de zee waardoor ze veel moeilijker zaken als graan kunnen exporteren. Dat zal dan allemaal via andere landen zoals Rusland moeten lopen en die gaan dan lekker een graantje mee pikken. De kans dat Oekraïne snel een democratische en welvarende staat kan worden moet de grond in worden getrapt. Een volk dat op cultureel vlak zo nauw verbonden is met Rusland mag niet succesvoller zijn dan Rusland onder de kleptocratische olichargenkliek van Poetin. Stel je voor dat de Russen Oekraïne als voorbeeld gaan zien over hoe het ook kan. Dat moet je niet willen als Kremlin zijnde.

Het zou mij niet verbazen als deze oorlog nog een paar jaar doorgaat. Een autocraat kan zich vaak geen negatief oorlogsresultaat veroorloven, zeker niet direct over de grens. Ik verwacht dat Poetin nog wel even bereid is om er nog honderdduizenden reservisten tegenaan te gooien om een "beter" oorlogsresultaat te halen.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 6 mei 2022 @ 13:18:13 #28
414785 sirdanilot
pi_204645183
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 11:23 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Poetin met dit voorstel akkoord gaat. In feite krijgt hij niet meer dan hij voor de invasie al had. Ga maar eens uitleggen dat je tussen de 15 en 30 duizend Russische zonen de dood in hebt gejaagd om letterlijk te eindigen waar je begonnen was. O wacht, de situatie is dan eigenlijk nog een stukje slechter want er is iets van 1000km aan grens met de Navo bijgekomen, Dat evil anti-Russische bondgenootschap dat nu er weer 2 leden bij heeft. En dan hebben we het nog niet over de westerse sancties en de enorme verliezen van materieel en Russisch aanzien. Daarnaast gaat Oekraine dan nog vele miljarden aan financiële steun krijgen om te herbouwen terwijl Rusland zijn wonden amper kan likken vanwege de sancties.

Rusland moet minimaal de volledige Oekraïense kust krijgen plus Donesk en Luhansk Oblasts in zijn geheel. Niet dat de Russen daar recht op hebben maar als dat erkent wordt krijgt Rusland de controle over het overgrote deel van de Oekraïense gasvoorraden op land en in de zee. Daarnaast verliest Oekraïne de toegang tot de zee waardoor ze veel moeilijker zaken als graan kunnen exporteren. Dat zal dan allemaal via andere landen zoals Rusland moeten lopen en die gaan dan lekker een graantje mee pikken. De kans dat Oekraïne snel een democratische en welvarende staat kan worden moet de grond in worden getrapt. Een volk dat op cultureel vlak zo nauw verbonden is met Rusland mag niet succesvoller zijn dan Rusland onder de kleptocratische olichargenkliek van Poetin. Stel je voor dat de Russen Oekraïne als voorbeeld gaan zien over hoe het ook kan. Dat moet je niet willen als Kremlin zijnde.

Het zou mij niet verbazen als deze oorlog nog een paar jaar doorgaat. Een autocraat kan zich vaak geen negatief oorlogsresultaat veroorloven, zeker niet direct over de grens. Ik verwacht dat Poetin nog wel even bereid is om er nog honderdduizenden reservisten tegenaan te gooien om een "beter" oorlogsresultaat te halen.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Maar het moet ergens een keer eindigen. Ofwel met een compromis, ofwel met een kernapocalyps.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 6 mei 2022 @ 13:59:37 #29
186611 Haags
pi_204645508
Zou mooi zijn als op 9 mei het rode plein en omgeving 1 grote parkeerplaats wordt en pak de Krim ook maar meteen mee (inclusief die brug)
Zonder wrijving geen glans
pi_204647082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:14 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Dat is het punt een beetje. Door een krachtige man aan de top is er geen subtop. Er is dus geen opvolger en de mensen zijn ook niet gewent iets te kiezen. In het gunstigste geval rijg je iemand uit de oppositie en in het ongunstigste geval heb je een soort van burgeroorlog.
Je weet niet door wie Poetin vergezeld is. Voor hetzelfde geld lopen daar 5 adviseurs rond in het Kremlin die meer ideeën aanleveren dan Poetin zelf.
Wie weet ligt Poetin gewoon te slapen terwijl de strategische plannen uitgezet worden en er beslissingen genomen worden.

Mits wat fraude krijg je zo'n mannetje aan het stuur van Rusland. Dus radicalere ideeën is zeker niet uitgesloten.
Cindy De Vuyst
pi_204663344
Hier een video die uitlegt waarom algemene mobilisatie niet uitmaakt:


Afgezien nog van de politieke schade, is een mobilisatie te weinig, te laat. Een mobilisatie kan maanden duren, en rusland heeft die tijd niet meer.
  maandag 9 mei 2022 @ 07:38:22 #32
241690 kibo
Semper Fidelis
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 mei 2022 @ 07:41:37 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204675166
quote:
Sow, dat was al een hele parade an sich.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 9 mei 2022 @ 08:05:48 #34
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204675274
Hoe laat begint die speech?

Ik zal er wel tien keer overheen gelezen hebben, maar het is nog vroeg.

----> Deze speech

https://www.rtlnieuws.nl/(...)verwachtingen-oorlog
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_204675453
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:05 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe laat begint die speech?

Ik zal er wel tien keer overheen gelezen hebben, maar het is nog vroeg.

----> Deze speech

https://www.rtlnieuws.nl/(...)verwachtingen-oorlog
09:55 lokale tijd.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 mei 2022 @ 08:55:08 #36
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204675492
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2022 08:49 schreef vosss het volgende:

[..]
09:55 lokale tijd.
D een zegt dat dan de parade begint, de ander dat dan de speech begint. Nu dus :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 9 mei 2022 @ 09:15:06 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204675644
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204675809
Ziet er best gemoedelijk uit.
Cindy De Vuyst
pi_204675826
Heb je die soldaten gezien?
De meesten kijken lachend richting Poetin maar daar zaten er een aantal bij die strak voor zich uitkeken alsof ze geen interesse hadden.

Waarschijnlijk radicaal tegen de ideeën van Poetin maar ja, ze moesten mee lopen!
Cindy De Vuyst
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 9 mei 2022 @ 09:50:49 #41
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204675932
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef einzeinz het volgende:
Heb je die soldaten gezien?
De meesten kijken lachend richting Poetin maar daar zaten er een aantal bij die strak voor zich uitkeken alsof ze geen interesse hadden.

Waarschijnlijk radicaal tegen de ideeën van Poetin maar ja, ze moesten mee lopen!
Nou ja, een beetje militair kijkt bij zo'n parade gewoon strak voor zich uit natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 9 mei 2022 @ 09:57:50 #42
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204675988
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef einzeinz het volgende:
Heb je die soldaten gezien?
De meesten kijken lachend richting Poetin maar daar zaten er een aantal bij die strak voor zich uitkeken alsof ze geen interesse hadden.

Waarschijnlijk radicaal tegen de ideeën van Poetin maar ja, ze moesten mee lopen!
Zouden de lachers of juist de niet lachers weten hoe het er aan het front voor staat?
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 mei 2022 @ 09:59:41 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204676006
Dan vraag ik me weer af hoe een Amerikaans mediabedrijf aan die beelden komt :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 9 mei 2022 @ 10:56:04 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204676535
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 09:36 schreef einzeinz het volgende:
Heb je die soldaten gezien?
De meesten kijken lachend richting Poetin maar daar zaten er een aantal bij die strak voor zich uitkeken alsof ze geen interesse hadden.

Waarschijnlijk radicaal tegen de ideeën van Poetin maar ja, ze moesten mee lopen!
De soldaten aan de buitenkant moeten recht vooruit kijken. De anderen moeten naar Poetin kijken :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204676628
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 10:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
De soldaten aan de buitenkant moeten recht vooruit kijken. De anderen moeten naar Poetin kijken :P
Reden daarvoor?
Er waren er enkelingen (midden in de rij) die ook gewoon voor zich uit staarden. Die werden na het defilé gewoon opgepakt denk ik? Nachtje cel en wat folteringen en morgen staan die weer buiten.
Cindy De Vuyst
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 9 mei 2022 @ 11:15:37 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204676685
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:08 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Reden daarvoor?
Er waren er enkelingen (midden in de rij) die ook gewoon voor zich uit staarden. Die werden na het defilé gewoon opgepakt denk ik? Nachtje cel en wat folteringen en morgen staan die weer buiten.
Weetikveel. Dat doen ze allemaal.

Waarschijnlijk worden die opgepakt ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204676821
Poetins minnares (Alina Kabaeva) is zwanger. Poetin is razend!
Cindy De Vuyst
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 11:37:48 #48
236264 crew  capricia
pi_204676846
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 11:35 schreef einzeinz het volgende:
Poetins minnares (Alina Kabaeva) is zwanger. Poetin is razend!
Eva B.
Definitely not CIA
pi_204677187
Volgens mij heeft putin niks aangekondigd, geen mobolisatie, geen escalatie, niks. Natuurlijk worden NAVO en mysterieuze nazi's aangewezen ls agressor (gaap).

Linkje naar Ria.ru: https://ria.ru/20220509/putin-1787589500.html
pi_204677779
Zie dit beeld.
Dit is toch tekenend wat die militairen denken van Poetin?

Ze kregen allemaal de opdracht om naar Poetin te kijken maar de kans is groot dat deze jongens over 2 à 3 maanden aan het front staan te vechten!
Het enthousiasme druipt er van af!

Cindy De Vuyst



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')