SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oeh vertelquote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik er eindelijk weer eens een note bij ga krijgen
Oeh voor wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik er eindelijk weer eens een note bij ga krijgen
Ik ben die ene die weg kijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Mooi familieportret in de OP. Wie is wie?
Ja, werkt prima. Sowieso standaard spul in huis voor een simpele pasta, gisteren "gered" door een blikje groente, wat vegameuk uit de vriezert en m'n standaard lading pasta.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:dr_flash ik maak wel eens van die tortellini met een kant en klare vers saus, als ik weinig tijd heb om te koken.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een debiel in NWS een debiel genoemd.
datquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, werkt prima. Sowieso standaard spul in huis voor een simpele pasta, gisteren "gered" door een blikje groente, wat vegameuk uit de vriezert en m'n standaard lading pasta.
Nee dat kan echt nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ze gaan niet gelijk bannen als je één keer over de schreef gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaasquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Kan iemand even iets vrolijks zeggen tegen mij.
chocoladequote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Krijg je daar tegenwoordig al een note voor?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
het blijft fok ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je daar tegenwoordig al een note voor?
Ratjessssquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |