Ik ben af bij de eerste.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens 3:35 extra zon vandaag. Helaas wel ten koste van wat warmte, hoe dat kan![]()
[ afbeelding ]
Zal de pwny vast fijn gevonden hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Over paarden gesproken, ik zat echt zo enorm te facepalmen onderweg naar huis. Ik fietste achter een jochie met een pwny. Dat 'ie aan de hand meevoerde. Al fietsende. Zodanig snel dat het beest ging galopperen om bij te blijven. Op asfalt. Met grietjes op een scooter er achter.
Uhm... draven op het harde (mits getraind en matig) is wel goed voor de pezen, maar galopperen is niet echt bevorderlijk, tenzij je dat beest stokkreupel wil hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Over paarden gesproken, ik zat echt zo enorm te facepalmen onderweg naar huis. Ik fietste achter een jochie met een pwny. Dat 'ie aan de hand meevoerde. Al fietsende. Zodanig snel dat het beest ging galopperen om bij te blijven. Op asfalt. Met grietjes op een scooter er achter.
Valt wel mee tochquote:
Net als mensen die gaat fietsen met de hond als het boven de 25 graden is.quote:
Slimmer zijn is niet per se een zegenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens 3:35 extra zon vandaag. Helaas wel ten koste van wat warmte, hoe dat kan![]()
[ afbeelding ]
Nee, als het bij draf was gebleven, had ik het vooral dom gevonden omdat 'ie op de fiets ernaast zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... draven op het harde (mits getraind en matig) is wel goed voor de pezen, maar galopperen is niet echt bevorderlijk, tenzij je dat beest stokkreupel wil hebben.
"Thin" is gewoon niet het juiste woord.quote:
Arme beestenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als mensen die gaat fietsen met de hond als het boven de 25 graden is.
Lekker voor de kussentjes...
Gewoon de fiets achter op de pwny laden en dan de pwny berijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, als het bij draf was gebleven, had ik het vooral dom gevonden omdat 'ie op de fiets ernaast zat.(Op een redelijk druk stuk openbare weg, niet een of ander afgelegen paadje ofzo)
Ligt ook aan je definitie daarvanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Thin" is gewoon niet het juiste woord.
Ik ging ook weleens fietsen met een van de verzorgpowny's, maar dan zelden in draf. Gewoon in stap.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, als het bij draf was gebleven, had ik het vooral dom gevonden omdat 'ie op de fiets ernaast zat.(Op een redelijk druk stuk openbare weg, niet een of ander afgelegen paadje ofzo)
"Gestroomlijnd."quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Thin" is gewoon niet het juiste woord.
Allemaal mensen die slimmer zijn dan jij die je proberen te helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens fietsen met een van de verzorgpowny's, maar dan zelden in draf. Gewoon in stap.![]()
Kreeg ik wel 24x per seconden te horen dat ik er ook op kon zitten.
Bedankt Einstein, dat wist ik nog niet.
Mooie termquote:
Neuh, ik heb me er verder ook niet mee bemoeid, heeft toch geen enkele zin.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens fietsen met een van de verzorgpowny's, maar dan zelden in draf. Gewoon in stap.![]()
Kreeg ik wel 24x per seconden te horen dat ik er ook op kon zitten.
Bedankt Einstein, dat wist ik nog niet.
Enige wat je dan krijgt is een grote bek en misschien wat paardenmestbolletjes naar je hoofd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb me er verder ook niet mee bemoeid, heeft toch geen enkele zin.
Eet je nog wat anders daar dan sushiquote:
Gewoon een beetje afwisselingquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal mensen die slimmer zijn dan jij die je proberen te helpen
Jep, nee dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Enige wat je dan krijgt is een grote bek en misschien wat paardenmestbolletjes naar je hoofd.
Laat ik het zo zeggen, ik ben qua bouw meer een squishy powerlifter (die niet zwaar kan tillen, maar detailsquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt ook aan je definitie daarvan![]()
Zie je het als slank of als mager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |