Ik heb altijd wel potjes staanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Potjes heb ik dan weer nooit in huis.
Gelukkig zit Engeland ervoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kans op een tsunami op de Noordzee is niet zo heel gigantisch gelukkig.
nee die is daar eigenlijk te ondiep voor inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
freak waves kunnen zeer zeker wel ontstaan op de Noordzeequote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*dat ik er last van ga hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
freak waves kunnen zeer zeker wel ontstaan op de Noordzee
Jawel, maar aan land komen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
freak waves kunnen zeer zeker wel ontstaan op de Noordzee
Meh, veel peulvruchten he.quote:
@LTVDK wist gisteren nog te melden dat die gekookt gezonder zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En dingen als wortelen heb ik liever vers.
Vers is niet hetzelfde als rauw he.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:LTVDK wist gisteren nog te melden dat die gekookt gezonder zijn
Oh ja, kut, die moet ik ook nog inplannen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net naar de tandenbeul geweest, heel m'n muil doet zeer![]()
Maar wel een schoon gevoel![]()
Af en toe voelde ik mij echt net zoals een paard bij de paardentandartsRAG RAG RAG
Happy to helpquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, kut, die moet ik ook nog inplannen.
Ik ben af bij de eerste.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens 3:35 extra zon vandaag. Helaas wel ten koste van wat warmte, hoe dat kan![]()
[ afbeelding ]
Zal de pwny vast fijn gevonden hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Over paarden gesproken, ik zat echt zo enorm te facepalmen onderweg naar huis. Ik fietste achter een jochie met een pwny. Dat 'ie aan de hand meevoerde. Al fietsende. Zodanig snel dat het beest ging galopperen om bij te blijven. Op asfalt. Met grietjes op een scooter er achter.
Uhm... draven op het harde (mits getraind en matig) is wel goed voor de pezen, maar galopperen is niet echt bevorderlijk, tenzij je dat beest stokkreupel wil hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Over paarden gesproken, ik zat echt zo enorm te facepalmen onderweg naar huis. Ik fietste achter een jochie met een pwny. Dat 'ie aan de hand meevoerde. Al fietsende. Zodanig snel dat het beest ging galopperen om bij te blijven. Op asfalt. Met grietjes op een scooter er achter.
Valt wel mee tochquote:
Net als mensen die gaat fietsen met de hond als het boven de 25 graden is.quote:
Slimmer zijn is niet per se een zegenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens 3:35 extra zon vandaag. Helaas wel ten koste van wat warmte, hoe dat kan![]()
[ afbeelding ]
Nee, als het bij draf was gebleven, had ik het vooral dom gevonden omdat 'ie op de fiets ernaast zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm... draven op het harde (mits getraind en matig) is wel goed voor de pezen, maar galopperen is niet echt bevorderlijk, tenzij je dat beest stokkreupel wil hebben.
"Thin" is gewoon niet het juiste woord.quote:
Arme beestenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als mensen die gaat fietsen met de hond als het boven de 25 graden is.
Lekker voor de kussentjes...
Gewoon de fiets achter op de pwny laden en dan de pwny berijdenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, als het bij draf was gebleven, had ik het vooral dom gevonden omdat 'ie op de fiets ernaast zat.(Op een redelijk druk stuk openbare weg, niet een of ander afgelegen paadje ofzo)
Ligt ook aan je definitie daarvanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Thin" is gewoon niet het juiste woord.
Ik ging ook weleens fietsen met een van de verzorgpowny's, maar dan zelden in draf. Gewoon in stap.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, als het bij draf was gebleven, had ik het vooral dom gevonden omdat 'ie op de fiets ernaast zat.(Op een redelijk druk stuk openbare weg, niet een of ander afgelegen paadje ofzo)
"Gestroomlijnd."quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Thin" is gewoon niet het juiste woord.
Allemaal mensen die slimmer zijn dan jij die je proberen te helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens fietsen met een van de verzorgpowny's, maar dan zelden in draf. Gewoon in stap.![]()
Kreeg ik wel 24x per seconden te horen dat ik er ook op kon zitten.
Bedankt Einstein, dat wist ik nog niet.
Mooie termquote:
Neuh, ik heb me er verder ook niet mee bemoeid, heeft toch geen enkele zin.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging ook weleens fietsen met een van de verzorgpowny's, maar dan zelden in draf. Gewoon in stap.![]()
Kreeg ik wel 24x per seconden te horen dat ik er ook op kon zitten.
Bedankt Einstein, dat wist ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |