Wellusquote:
Zo hard kan ik toch heul niet rennen joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de bergen in rennen, dan komt er een tsunami aan.
Dat ligt dan meer aan jou dan aan de groentequote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn diepvriesgroente is inmiddels zou oud dat het 1 grote ijskristal geworden is.
als ik niets vers heb pak ik wel een potje
ik haal die mix zakken dus ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gisteren even bij de vriezers gekeken, maar bij de meeste mixen zit wel *iets* waar ik niet tegen kan.Maar nu dus gegrilde courgette, nog iets en paprika, klinkt wel praktisch als een "oh, shit, dit is eigenlijk wat weinig"-opvulling. En uiteraard standaard spinazie in de diepvries.
Potjes heb ik dan weer nooit in huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn diepvriesgroente is inmiddels zou oud dat het 1 grote ijskristal geworden is.
als ik niets vers heb pak ik wel een potje
dit zal ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou dan aan de groente
Nou dan ga je deraanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo hard kan ik toch heul niet rennen joh.
De kans op een tsunami op de Noordzee is niet zo heel gigantisch gelukkig.quote:
Ik heb altijd wel potjes staanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Potjes heb ik dan weer nooit in huis.
Gelukkig zit Engeland ervoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De kans op een tsunami op de Noordzee is niet zo heel gigantisch gelukkig.
nee die is daar eigenlijk te ondiep voor inderdaad.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
freak waves kunnen zeer zeker wel ontstaan op de Noordzeequote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
*dat ik er last van ga hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
freak waves kunnen zeer zeker wel ontstaan op de Noordzee
Jawel, maar aan land komen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
freak waves kunnen zeer zeker wel ontstaan op de Noordzee
Meh, veel peulvruchten he.quote:
@LTVDK wist gisteren nog te melden dat die gekookt gezonder zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En dingen als wortelen heb ik liever vers.
Vers is niet hetzelfde als rauw he.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:LTVDK wist gisteren nog te melden dat die gekookt gezonder zijn
Oh ja, kut, die moet ik ook nog inplannen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net naar de tandenbeul geweest, heel m'n muil doet zeer![]()
Maar wel een schoon gevoel![]()
Af en toe voelde ik mij echt net zoals een paard bij de paardentandartsRAG RAG RAG
Happy to helpquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, kut, die moet ik ook nog inplannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |