We got the movesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Kan iemand even iets vrolijks zeggen tegen mij.
Deze mist armpjes richting de hemel met een "WAAROM?!"quote:
Van de week begint het tornadoseizoen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:mschol en ik hadden toch al gezegd dat het regenseizoen verschoven was.
Geloof ons nou eens
Wat vrolijks.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Kan iemand even iets vrolijks zeggen tegen mij.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van de week begint het tornadoseizoen.
Gisteravond (na het eten, ik had verdorie trek, maar niet genoeg aardappelen meer) meteen maar wat nieuwe vriezervulling enzo gehaald.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat
heb ook altijd eieren, kaas en spek in huis voor een carbonara.
En als ik langs de winkel fiets/als die open is als ik er langs fiets dan neem ik vaak wel wat verse pasta, van die verse saus en een selectie aan groente (en evt vis/vlees) mee. Heb je binnen 10 minuten ook een voedzame smakelijk bord eten
Keihard er achteraan rennen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
En je weet wat je moet doen als de zee zich terugtrekt he?
Een schietgebedje opzeggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Neeheequote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:mschol en ik hadden toch al gezegd dat het regenseizoen verschoven was.
Geloof ons nou eens
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteravond (na het eten, ik had verdorie trek, maar niet genoeg aardappelen meer) meteen maar wat nieuwe vriezervulling enzo gehaald.Liefst vers-vers, maar nog even snel wat moeten halen als ik eigenlijk al begonnen ben met eten klaarmaken is kut.
Nog niet ;pquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Geen modderstromen en aardverschuivingen daar door de regen?
Is aan de andere kant van het vaste land gelukkig:pquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
de bergen in rennen, dan komt er een tsunami aan.quote:
mijn diepvriesgroente is inmiddels zou oud dat het 1 grote ijskristal geworden is.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb altijd een stash diepvriesgroente.. Dat is meestal ook vrij goed hoor
Ja, gisteren even bij de vriezers gekeken, maar bij de meeste mixen zit wel *iets* waar ik niet tegen kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]heb altijd een stash diepvriesgroente.. Dat is meestal ook vrij goed hoor
Wellusquote:
Zo hard kan ik toch heul niet rennen joh.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de bergen in rennen, dan komt er een tsunami aan.
Dat ligt dan meer aan jou dan aan de groentequote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn diepvriesgroente is inmiddels zou oud dat het 1 grote ijskristal geworden is.
als ik niets vers heb pak ik wel een potje
ik haal die mix zakken dus ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gisteren even bij de vriezers gekeken, maar bij de meeste mixen zit wel *iets* waar ik niet tegen kan.Maar nu dus gegrilde courgette, nog iets en paprika, klinkt wel praktisch als een "oh, shit, dit is eigenlijk wat weinig"-opvulling. En uiteraard standaard spinazie in de diepvries.
Potjes heb ik dan weer nooit in huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn diepvriesgroente is inmiddels zou oud dat het 1 grote ijskristal geworden is.
als ik niets vers heb pak ik wel een potje
dit zal ik niet ontkennenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou dan aan de groente
Nou dan ga je deraanquote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo hard kan ik toch heul niet rennen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |