Sure, in Alabama, wat denk je zelf?quote:Casey White (38), er geen afspraak had en dat de vrouw, Vicky White (geen familie
gezien er 21.821 mensen met de achternaam White wonen is de Alabama, zal dat wel kloppen?quote:
Well well well...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:51 schreef Leandra het volgende:
Ze had kennelijk 2 weken geleden haar huis verkocht en had het al een tijdje over met pensioen gaan.
Vrijdag was haar laatste werkdag....
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:43 schreef Tengano het volgende:
Die man ziet er nog goed uit voor zijn 75 jaar.
Het pakt sowieso slecht uit voor haar, als ze gepakt worden gaat ze de bak in, als ze niet gepakt worden is ze in gevaar zodra hij haar zat is.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 08:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Well well well...
Ik zeg: Ze zijn er met z'n tweeën vandoor... (Tenminste, dat hoop ik dan... al het andere kon wel eens slecht gaan uitpakken voor haar...)
quote:Vicky White and an inmate, Casey White, have been missing since April 29. Investigators say there is no doubt that Vicky aided and abetted Casey with his escape.
Er is ook nog een recentere film, waargebeurd, maar ik weet de titel niet meer.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:06 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het herinnerd mij (een beetje) aan Raising Arizona, een van de eerste films van de Coen broers, met Holly Hunter en Nicolas Cage
59-jarige vrouw vermoord, poging zijn ex te vermoorden... als de bewaakster niks meer voor hem kan betekenen wordt ze waarschijnlijk zo weggewerkt, als dat al niet gebeurd is.quote:In 2019, White was sentenced to 75 years in state prison for a series of crimes in Limestone County, including kidnapping, attempted murder, robbery, and burglary. According to court documents, he tried to shoot his ex-girlfriend and held her roommates hostage in 2015.
Daar ga ik wel vanuit.quote:
Klinkt als een lekkere vent om je leven voor in de waagschaal te stellen. Wat een gezellige knuffelbeer.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
59-jarige vrouw vermoord, poging zijn ex te vermoorden... als de bewaakster niks meer voor hem kan betekenen wordt ze waarschijnlijk zo weggewerkt, als dat al niet gebeurd is.
Zelfs de grootste sociopaten krijgen post van dames in de gevangenis, bizar idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt als een lekkere vent om je leven voor in de waagschaal te stellen. Wat een gezellige knuffelbeer.
Zij zal hem wel goed bewaken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het pakt sowieso slecht uit voor haar, als ze gepakt worden gaat ze de bak in, als ze niet gepakt worden is ze in gevaar zodra hij haar zat is.
Op elk potje past een dekselquote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs de grootste sociopaten krijgen post van dames in de gevangenis, bizar idd.
Hij is eigenlijk heel lief hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt als een lekkere vent om je leven voor in de waagschaal te stellen. Wat een gezellige knuffelbeer.
Ze heeft zichzelf neergeschoten toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:21 schreef TLC het volgende:
Ze zijn gepakt na een auto achtervolging in Indiana, de vrouw is daarbij gewond geraakt
https://edition.cnn.com/2(...)nt-monday/index.html
nu ziet die vrouw eens de andere kant van de tralies
En:quote:The US Marshals told CNN that corrections officers Vicky White's injury was a self-inflicted gunshot wound.
Valt me nog mee trouwens, dat ze gepakt zijn (die oranje auto niet subtiel genoeg achtergelaten kennelijk), dat ze nog samen waren en dat zij überhaupt nog in leven is.quote:No law enforcement officers fired any shots, according to Lauderdale, Alabama, County Sheriff Rick Singleton.
quote:6:02 PM PT -- Vicky White, the prison guard who allegedly helped inmate Casey White escape, has died from her self-inflicted gunshot wounds.
En dat de Amerikaanse politie níet geschoten heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf neergeschoten toch?
[..]
En:
[..]
Valt me nog mee trouwens, dat ze gepakt zijn (die oranje auto niet subtiel genoeg achtergelaten kennelijk), dat ze nog samen waren en dat zij überhaupt nog in leven is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de eerste reactie daaropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:30 schreef nixxx het volgende:
Zag wel een leuk grapje over Amerikaanse politie.
What’s the difference between a bullet and a police officer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de eerste reactie daaropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kwam ooit een cafe binnen waar een vriend van mij een nieuwe baan achter de bar had. Ik had me net mijn haar heel kort. Hij zag me en riep, Heee Jan! Ben je weer vrij? Ik: Procedurefoutje!quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zelfs de grootste sociopaten krijgen post van dames in de gevangenis, bizar idd.
Hybristofilie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Kwam ooit een cafe binnen waar een vriend van mij een nieuwe baan achter de bar had. Ik had me net mijn haar heel kort. Hij zag me en riep, Heee Jan! Ben je weer vrij? Ik: Procedurefoutje!
Wij lachen om de grap
Ik ging aan de bar zitten en direct kwamen er 2 dames naast me zitten, type VMBO en geil.
Nee, en dat terwijl het om een gewapende moordenaar en handlanger ging.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat de Amerikaanse politie níet geschoten heeft
Dit had er een van Johan Derksen kunnen zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kwam ooit een cafe binnen waar een vriend van mij een nieuwe baan achter de bar had. Ik had me net mijn haar heel kort. Hij zag me en riep, Heee Jan! Ben je weer vrij? Ik: Procedurefoutje!
Wij lachen om de grap
Ik ging aan de bar zitten en direct kwamen er 2 dames naast me zitten, type VMBO en geil.
Vertelquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wij lachen om de grap
Die zitten al lang in Argentinië op het strand.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 10:10 schreef Leandra het volgende:
Nog niet gevonden, wel meer informatie.
Vicky White is 56 jaar, haar huis was 2½ keer zoveel waard als waarvoor ze het verkocht heeft en ze had de auto waarin ze zijn overgestapt recent gekocht en de avond voor de verdwijning bij het winkelcentrum geparkeerd.
https://edition.cnn.com/2(...)-thursday/index.html
https://www.cnn.com/2022/(...)disappear/index.html
Ze zijn al een jaar dood/opgepakt sjaakquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zitten al lang in Argentinië op het strand.
Ander woord voor Argentiniëquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zijn al een jaar dood/opgepakt sjaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |