Hier bij de DollarStore (klinkt net alsof ik in de VS woonquote:Op zondag 12 juni 2022 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zulke bedoel je?
[ afbeelding ]
Vorig jaar heb ik wat geprobeerd van de Intratuin, maar dat vond ik of niet lekker zitten of erg duur. Ze lijken me wel erg praktisch, want ik ben doorgaans te lui moe van het klussen om met kussens te slepen.
'Schat, mag ik nog een biertje?'quote:Op zondag 12 juni 2022 22:49 schreef Claudia_x het volgende:
Daar heeft de beste man geen boodschap aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2022 23:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier bij de DollarStore (klinkt net alsof ik in de VS woon) hebben ze een bijpassend tafeltje voor zulke stoelen:
[ afbeelding ]
En met kussens moeten slepen is stom inderdaad.![]()
Dit zou mijn dochter geweldig vinden! Die wil graag een schommelbank. Lief heeft dat idee afgeschoten.quote:Op maandag 13 juni 2022 15:45 schreef loveli het volgende:
Iets ander comfortniveau (en waarschijnlijk duur), ik kwam ooit deze tegen en mijn hebzucht kan hem niet vergeten (rugleuning kan de andere kant op klappen, je kunt ook naast elkaar schommelen):
[ afbeelding ]
Zoiets heeft onze buurvrouw vorig jaar ook gekocht. Eind van de zomer hoorden we ineens een geluid wat leek op knappende gitaarsnaren... Toen zat buurvrouw op de grond in plaats van op de stoel.quote:Op zondag 12 juni 2022 23:26 schreef Viv het volgende:
[..]
Hier bij de DollarStore (klinkt net alsof ik in de VS woon) hebben ze een bijpassend tafeltje voor zulke stoelen:
[ afbeelding ]
En met kussens moeten slepen is stom inderdaad.![]()
Het geeft wel meteen een vakantiegevoel, en daar gingen jullie toch voor?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit zou mijn dochter geweldig vinden! Die wil graag een schommelbank. Lief heeft dat idee afgeschoten.
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:23 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Zoiets heeft onze buurvrouw vorig jaar ook gekocht. Eind van de zomer hoorden we ineens een geluid wat leek op knappende gitaarsnaren... Toen zat buurvrouw op de grond in plaats van op de stoel.
Mijn idee! Maar ik vind dat mijn lief achter zo'n dure aankoop moet staan.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Het geeft wel meteen een vakantiegevoel, en daar gingen jullie toch voor?
Ik bedoelde het als argument om hem over te halen, niet als rechtvaardiging om er op eigen houtje eentje te kopen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn idee! Maar ik vind dat mijn lief achter zo'n dure aankoop moet staan.
Wij hadden houten, die zaten heerlijk. Wel lastig goed te houden. Ze waren aan vervanging toe, hebben toen (dure) kunststoffen gekocht (handiger). Maar die zitten duidelijk minder. Online gekocht, had er geen rekening mee gehouden dat ze anders zouden zitten.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand een idee hoe die Adirondack-stoelen zitten?
Dat zou ik ook niet hebben gedacht! Goed dat je het zegt.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij hadden houten, die zaten heerlijk. Wel lastig goed te houden. Ze waren aan vervanging toe, hebben toen (dure) kunststoffen gekocht (handiger). Maar die zitten duidelijk minder. Online gekocht, had er geen rekening mee gehouden dat ze anders zouden zitten.
Ik zou dus wel even gaan proefzitten.
Dank! Ik dacht dat ze die niet meer in het assortiment hadden, maar ze stonden gewoon niet op de website waar ik ze had verwacht.quote:
Ja die zijn echt top, ik heb er laatst 2 opgepikt en zit er echt heel graag in. Evt ook goed verkrijgbaar via marktplaatsquote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank! Ik dacht dat ze die niet meer in het assortiment hadden, maar ze stonden gewoon niet op de website waar ik ze had verwacht.
Stapelbaar.![]()
Onderhoudsvrij.![]()
Geen kussens.![]()
Betaalbaar.![]()
Niet in de winter buiten laten staan. Onze witte waren helemaal zwart uitgeslagen. Ik vind ze nog wel steeds leuk maar manlief vond ze de eerste keer al twijfelachtig dus denk niet dat ie er een tweede keer in mee gaat.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank! Ik dacht dat ze die niet meer in het assortiment hadden, maar ze stonden gewoon niet op de website waar ik ze had verwacht.
Stapelbaar.![]()
Onderhoudsvrij.![]()
Geen kussens.![]()
Betaalbaar.![]()
oh goed om te wetenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:16 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Niet in de winter buiten laten staan. Onze witte waren helemaal zwart uitgeslagen. Ik vind ze nog wel steeds leuk maar manlief vond ze de eerste keer al twijfelachtig dus denk niet dat ie er een tweede keer in mee gaat.
heel goedquote:Op maandag 13 juni 2022 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand een idee hoe die Adirondack-stoelen zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |