quote:Op maandag 2 mei 2022 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Werk
heb er nu 1 die biedt wat ik nodig heb, maar glijdt steeds van mn schouders af
borstbanden/heupbanden zijn geen optie.
Heel raar dat ze dat er niet bij verteld hebben, dat er wel wat mankementjes aan de auto zitten etc.. Is er gewoon heel slecht mee omgaan door de vorige eigenarenquote:Op maandag 2 mei 2022 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zijn er achter gekomen dat deze auto een ongeluk heeft gehad en dat is snel ff opgeknapt. De kans is groot dat het laadsysteem daardoor verneukt is geraakt.
Normaal hoor je dat in de boardcomputer af te kunnen lezen, maar ik vermoed dat er wat sensoren uitgeschakeld (gesaboteerd) zijn die dat kunnen detecteren.
Stomtoevallig heb ik een paar dagen geleden met achteruit rijden een paaltje geraakt, en het schadeherstelbedrijf dat er naar ging kijken, zag dat de boel daar al een keer verlijmd is geweest.
Auto van fucking 2 jaar oud, met schade aan de voor- en achterkant wat beiden slordig opgelapt is, en waarbij het laadsysteem het niet doet.
Wat voor verborgen gebreken gaan we nog meer opmerken in de loop der tijd?
Ja blijkt een importbak te zijn, en die blijken 9 van de 10 keer zowel schade als een teruggedraaide tellerstand te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel raar dat ze dat er niet bij verteld hebben, dat er wel wat mankementjes aan de auto zitten etc.. Is er gewoon heel slecht mee omgaan door de vorige eigenaren
Dat is idd maar weer afwachten
Ik heb deze al 10 jaar naar mijn werk, heupband gebruik ik nooit.:quote:Op maandag 2 mei 2022 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
Gebruik nu zo'n unit van always prepared
[ afbeelding ]
Precies genoeg haakjes dingetjes en frutsels. Maar die units zitten voor geen meter. Alle horizontale bandjes heb ik er afgesloopt.
Ah.. en dan wel duur verkopenquote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja blijkt een importbak te zijn, en die blijken 9 van de 10 keer zowel schade als een teruggedraaide tellerstand te hebben.
Waarom zo'n grote rugzak voor t werk?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze al 10 jaar naar mijn werk, heupband gebruik ik nooit.:
[ afbeelding ]
Het was maar een paar duizend euro goedkoper dan een gloednieuwe auto, maar ondanks dat het nieuwe model een paar goede technische verbeteringen heeft, hadden we toch liever dit model omdat het nieuwe type er gewoon veel lelijker uitziet.quote:
Hoe moet hij anders wc-rollen, pakken koffie en flessen schoonmaakmiddel uit de voorraadkasten e.d. jatten?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zo'n grote rugzak voor t werk?
mja die tas die ik heb is op zich ideaal, maar door andere PBM's enzo draagt de combinatie ontzettend kut en glijdt ie van mn schouders af. Daarbij kan ik daardoor ook de borst/heupbanden niet gebruiken.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze al 10 jaar naar mijn werk, heupband gebruik ik nooit.:
[ afbeelding ]
Tja daar is zo'n rugzak wel ideaal voorquote:Op maandag 2 mei 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe moet hij anders wc-rollen, pakken koffie en flessen schoonmaakmiddel uit de voorraadkasten e.d. jatten?
ik sleep ook aardig wat meuk mee hoorquote:Op maandag 2 mei 2022 18:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zo'n grote rugzak voor t werk?
Draaitafels, versterkers, speakers, bekabeling....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik sleep ook aardig wat meuk mee hoor
En wat allemaal dan?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik sleep ook aardig wat meuk mee hoor
deze man weetquote:Op maandag 2 mei 2022 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Draaitafels, versterkers, speakers, bekabeling....
idd!quote:Op maandag 2 mei 2022 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ironisch wel dat de stroomkabels niet aangesloten zijn
Ah ja dat is wel logisch dat je dan een grote rugzak nodig bentquote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oa apparatuur en benodigdheden om mijn werk uit te voeren
quote:Op maandag 2 mei 2022 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ja dat is wel logisch dat je dan een grote rugzak nodig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |