Is er een doktor in de zaal???
quote:ik denk eerlijk gezegt dat het ook niet te verklaren is
Op dinsdag 4 februari 2003 18:40 schreef YvonnePonne het volgende:
Oke, ik heb even gezocht, maar er staat alleen wat het is en hoe het behandeld wordt...
Niet wat de oorzaken ervan zijn...Is er een doktor in de zaal???
Maar sterkte ermee
quote:Stomme cellen!
Op dinsdag 4 februari 2003 18:43 schreef Fogerty het volgende:
er besluiten wat cellen om op hol te gaan slaan
quote:Geloof het wel ja, na wats ites gezien te hebben.
Op dinsdag 4 februari 2003 18:44 schreef Skull het volgende:
Is dat de ziekte van Hodgkin?
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Is het hodgin of non hodgin?
quote:Dank je!
Op dinsdag 4 februari 2003 18:57 schreef Haanibal het volgende:Uitleg over ontstaan lymfeklierkanker
Het is in ieder geval goed te genezen zeggen ze, dus daar moet je je hoop dan maar op vestigen..
Wens je vriendin veel sterkte en probeer haar zoveel mogelijk te steunen.. het is een zware tijd...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 04-02-2003 19:16]
quote:Hoe oud is ze?
Op dinsdag 4 februari 2003 19:11 schreef YvonnePonne het volgende:
Ze krijgt donderdag de grote details.
Vandaag was het even heel kort samengevat.
Met hodgkin ben je trouwens beter af dan met non-hodgkin... dat schijnt een veel agressiever soort te zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 04-02-2003 19:17]
quote:Ik kan hier ook op reageren, met wat ik van m'n broer weet..
Op dinsdag 4 februari 2003 19:16 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Mag ik vragen hoe ze er achter zijn gekomen, of bijvoorbeeld wat voor klachten ze had?
Hij had eerst erg veel last van z'n maag, problemen met de ontlasting...zware bloedarmoede, erg moe... op een gegeven moment vonden ze vers bloed in z'n darmen... dachten ze aan maagzweer...
konden telkens niet vinden...
Op een gegeven moment begon z'n maag erg op te zetten, kreeg hij steeds meer pijn, was snel buiten adem.... naarmate de tijd verstreek begon hij ook erg te zweten 'snachts en had hij enorm hoge koorts... Toen hebben ze uiteindelijk een CT-scan gemaakt (iets wat ze niet snel doen) en zagen ze dat er allemaal gezwollen klieren zaten..
Maar omdat hij zo jong is, is het niet het eerste waar ze aan dachten... aangezien maar 10% van de totale groep Hodgkin patienten in zijn leeftijdscategorie valt..
quote:Ik vraag dit omdat ik zelf al een aantal jaar een paar gezwollen klieren heb een jaar of 4/5 ben er toen voor naar de huisarts geweest bloedprik laten halen en daar bleek niets mee aan de hand te zijn, maar toch als ik dit soort berichten lees komt toch nog af en toe die angst boven
Op dinsdag 4 februari 2003 19:22 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik kan hier ook op reageren, met wat ik van m'n broer weet..
Hij had eerst erg veel last van z'n maag, problemen met de ontlasting...zware bloedarmoede, erg moe... op een gegeven moment vonden ze vers bloed in z'n darmen... dachten ze aan maagzweer...
konden telkens niet vinden...
Op een gegeven moment begon z'n maag erg op te zetten, kreeg hij steeds meer pijn, was snel buiten adem.... naarmate de tijd verstreek begon hij ook erg te zweten 'snachts en had hij enorm hoge koorts... Toen hebben ze uiteindelijk een CT-scan gemaakt (iets wat ze niet snel doen) en zagen ze dat er allemaal gezwollen klieren zaten..Maar omdat hij zo jong is, is het niet het eerste waar ze aan dachten... aangezien maar 10% van de totale groep Hodgkin patienten in zijn leeftijdscategorie valt..
Maar wens haar veel sterkte toe!
lymfeklierkanker kan overigens ook ontstaan door overmatig tattoëren.
lymfeklieren zuiveren de huid en nemen verfresten op omdat het lichaam dit als een afvalproduct ziet. uiteindelijk kunnen hier kankercellen ontstaan.
quote:Ik heb precies hetzelfde, ook al bijna 6 jaar een paar gezwollen klieren. Niets aan de hand aldus de huisarts, maar dit soort dingen lees ik toch altijd wel ff aandachtig door. Maar maak jezelf niks wijs, dan is er ook niets aan de hand denk ik maar.
Op dinsdag 4 februari 2003 19:32 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
Ik vraag dit omdat ik zelf al een aantal jaar een paar gezwollen klieren heb een jaar of 4/5 ben er toen voor naar de huisarts geweest bloedprik laten halen en daar bleek niets mee aan de hand te zijn, maar toch als ik dit soort berichten lees komt toch nog af en toe die angst boven
Ben zelf trouwens nu 21
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |