lex
lex
quote:Knippert je lampje als er geen game in zit? Als het knippert, dan is je pennetje niet helemaal doorgeknipt.
Op woensdag 19 februari 2003 17:13 schreef RaSZi het volgende:
In deel 1 was dit al aan de orde. Ik heb het vierde pinnetje losgebeerd met een schaar. Alleen ik doe er een amerikaans spel in en dat doet het niet. Europese games zijn nog dik in orde though? any thoughts?lex
Lex
EDIT: hij is gewoon doormidden, ik heb hem er niet uitgehaald ofzo, ik heb hem doorgeknipt.
LEx
Lex
quote:Misschien heb je een ander type NES? Lijkt me sterk, maar is het enige wat ik kan bedenken.
Op donderdag 20 februari 2003 14:06 schreef RaSZi het volgende:
Ik heb het veirde pinnetje losgemaakt van dat zwarte ding dat hier veel op foto's verschenen is. Het rode lampje brandt echt nog steeds -.-Als ik hem aanzet.
Lex
lex
Allemaal compleet : ) : )
Alleen er zitten van die intertoys stickertjes op
die wil ik er af..
aber how?>
Lex
quote:Ik heb net mijn Zeldadoosjes ontdaan van allerlei stickers en plakband. Je kunt het proberen met wasbenzine/terpentine. Goed doorweken en dan voorzichtig afkrabben. Of je zou het eens kunnen proberen met stoom. Dit heb ik zelf nog nooit geprobeerd, maar kan misschien werken.
Op vrijdag 21 februari 2003 20:03 schreef RaSZi het volgende:
Heeft iemand wat tips hoe ik die stickertjes van mijn doosjes kan verwijderen. Ik heb gister de volgende spellen gekocht:
Power Blade
Megaman2
Adventure of Link
Lolo2
Swords and Serpents
Gauntlet2
Mario 3Allemaal compleet : ) : )
Alleen er zitten van die intertoys stickertjes op
die wil ik er af..aber how?>
Lex
Het is mij dus nog nooit gehaald om die levens-'cheat' uit te voeren. Je moet dan oneindig lang op een koopa blijven springen (zou automatisch moeten gaan). Dit kan bijvoorbeeld op het einde van level 3-1 (bij de trap) met de 2e koopa die eraf komt.
Mijn vraag dus; wie kan dit wel en kan die het nog even duidelijker uitleggen. Ik ken het spel van voor naar achteren en dit ontbreekt nog :-p
Voor de duidelijkheid:
Extra lives:
Play until World 3-1, then go to the stairs just before the flagpole. Two turtles will come down the stairs. Kill the first one and walk to the first block. Get right next to the block and wait for the second turtle. As it gets on the first block, jump on its head. If done correctly the turtle should be sitting on the first block with it head in its shell. Then, jump on the edge of the shell.
quote:Nogmaals, (heb deze vraag ook in dat andere topic gevolgd en ben wel benieuwd naar andere antwoorden/oplossingen...)
Op zondag 16 maart 2003 02:28 schreef defpaul het volgende:
Ok omdat mijn vorige topic werd gesloten en ik mijn antwoord nog niet heb gevonden/gekregen; Bij deze een vraagje over Super Mario Bros. 1.Het is mij dus nog nooit gehaald om die levens-'cheat' uit te voeren. Je moet dan oneindig lang op een koopa blijven springen (zou automatisch moeten gaan). Dit kan bijvoorbeeld op het einde van level 3-1 (bij de trap) met de 2e koopa die eraf komt.
Mijn vraag dus; wie kan dit wel en kan die het nog even duidelijker uitleggen. Ik ken het spel van voor naar achteren en dit ontbreekt nog :-pVoor de duidelijkheid:
Extra lives:
Play until World 3-1, then go to the stairs just before the flagpole. Two turtles will come down the stairs. Kill the first one and walk to the first block. Get right next to the block and wait for the second turtle. As it gets on the first block, jump on its head. If done correctly the turtle should be sitting on the first block with it head in its shell. Then, jump on the edge of the shell.
Ik heb die cheat ooit eens in een oud Nintendo blad gelezen en uitgeprobeerd. Mij is het nooit gelukt... Volgens mij heeft 't te maken met de verschillen tussen PAL en NTSC, net zoals bijvoorbeeld bij WaveRace: Bluestorm op de GameCube de tijden verschillen bij PAL en NTSC versies...
Iemand anders nog een idee?
quote:Mario krijgt dan geen kroontje, maar als je een level begint of je gaat dood. Dan komt voor het aantal levens een kroontje oid.
Op zondag 16 maart 2003 03:21 schreef supadupagama het volgende:
Klopt het dat als je in de 1e Super Mario Bros. 10 levens hebt je een kroontje opkrijgt???
quote:Nee, het doosje kan wel tegen wasbenzine. Maar hebben die intertoys stickertjes niet zo'n soort metalen laagje aan de onderkant? Dan heb je minder kans dat het lukt.
Op zaterdag 22 februari 2003 15:26 schreef RaSZi het volgende:
Verpest ik zo het doosje niet?lex
quote:Het is mij inmiddels gelukt, maar niet op de originele NES. Ik deed exact hetzelfde als wat ik deed op de PAL-versie maar via de emulator lukte het in 1x; de cheat kan dus wel maar iig niet op mijn originele NES. Het springen over de vlaggenstok in 3-3 lukte mij ook niet op de emulator. Toen maar even een Game-Geniecode ingevoerd voor mega jump (blijf je 10 seconden in de lucht, lol). De vlaggenstak was echt een eitje voor Mario de hoogspringer. Uhm verder inderdaad niks interessants aan de andere kant.
Op zondag 16 maart 2003 15:02 schreef Crashman112 het volgende:[..]
Nogmaals, (heb deze vraag ook in dat andere topic gevolgd en ben wel benieuwd naar andere antwoorden/oplossingen...)
Ik heb die cheat ooit eens in een oud Nintendo blad gelezen en uitgeprobeerd. Mij is het nooit gelukt... Volgens mij heeft 't te maken met de verschillen tussen PAL en NTSC, net zoals bijvoorbeeld bij WaveRace: Bluestorm op de GameCube de tijden verschillen bij PAL en NTSC versies...
Iemand anders nog een idee?
[..]Mario krijgt dan geen kroontje, maar als je een level begint of je gaat dood. Dan komt voor het aantal levens een kroontje oid.
quote:iemand??
Op donderdag 13 februari 2003 09:24 schreef AirRaid het volgende:
weet er iemand misschien een winkel waar je nog van die spellen kan komen (liefst in limburg)
quote:Kan wel kloppen. Vaak worden met de conversie veel dingen aangepast (25 ipv 29frames enzo) en daarmee veel timing routines. Ook worden wel meteen stomme bugs eruit gehaald (of juist geintroduceerd)...
Op zondag 16 maart 2003 15:02 schreef Crashman112 het volgende:Ik heb die cheat ooit eens in een oud Nintendo blad gelezen en uitgeprobeerd. Mij is het nooit gelukt... Volgens mij heeft 't te maken met de verschillen tussen PAL en NTSC, net zoals bijvoorbeeld bij WaveRace: Bluestorm op de GameCube de tijden verschillen bij PAL en NTSC versies...
Ik had Mario+DuckHunter
Mario Bros 3
Ducktales
Star Wars 1
TopGun 2
Turtles II
Megaman 2 was he-le-maal gaaf. Deuntjes van MM2 zitten nog steeds in mijn hoofd
Wat zijn trouwens een paar leuke zapper games behalve operation wolf ? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dapluiz op 21-03-2003 08:02]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |