abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8495763
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:35 schreef Khadgar het volgende:
Zo, Khadgar's 8bit nes is weer helemaal het heertje:

- Volledig gedemonteerd
- De kappen en alle kunstof delen met de stoomreiniger schoongemaakt (de bagger en nicotine kwam er van af druipen
- De connector gereinigd en opgespannen (de carts hoeven niet eens meer naar beneden gedrukt in de meeste gevallen)
- Pootje doorgeknipt, dus voorbereid op eventuele US spellen
- Controllers uit elkaar gehaald, kabelbreuk bij de controller weggehaald, alle bagger eruit gebaggerd (VEEL, dit is dus echt een aanrader)
- En nu alles aangesloten op de AV ipv kabel. En op de surround speakers ipv tv speakers.
- Carts zijn ook weer schoon en spelen als een tierelier.

Eventjes als opmerking nog: deze NES heb ik gekocht voor 5 euro (kaal, dus zonder games/controllers/voeding) en er werd bijgezegd dat de beeldkwaliteit niet goed was. De oorzaken van dit soort problemen zijn meestal op 2 plekken terug te brengen:

- De connector is goor en/of verbind niet goed (komt het meeste voor)
- De modulator is rot (sluit op AV aan om te testen)

En zo blijkt dus weer dat je met een paar uurtjes knutselen een Nintendo hebt die gewoon weer als nieuw is, er mooi uit ziet en ook weer lekker speelt!

Even een vraagje over die stoomreiniger..
Waar haal je die en wat kost ie?
Ik heb namelijk 2 nintendo's staan die geel als een kanarie zijn
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_8509355
Ik heb zelda 1 en 2 gekocht voor 19 euro. Gold version inclusief doosje en boekje amerikaanse versie. Lolo3 Compleet PAL 5 euro. Geslaagd weekje. Ik wil erg graa castlevania en metroid. Ik gamede vroeger die hard maar ik kan me niks mer herinneren van metroid man. Dat heb ik gewoon helemaal overgeslagen

Lex

pi_8513398
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 15:49 schreef FilmFanaat het volgende:

[..]

Even een vraagje over die stoomreiniger..
Waar haal je die en wat kost ie?
Ik heb namelijk 2 nintendo's staan die geel als een kanarie zijn

Zo'n ding kost iets van 400/500 euro (degene die wij hebben, is gekocht op een horecabeurs), maar ook de blokker heeft een mini versie (maar ik weet niet hoeveel kracht erachter zit). Misschien kun je hem huren bij de gamma oid?

Wat misschien een 10x goedkopere optie is: Koop bij de 2e hands gameshop een tweetal defecte nesjes voor 5 euro, die nog mooie kappen hebben. FF binnenwerk omzetten (kwestie van HEEL VEEL schroefjes) en klaar. Eventueel kun je de rotte nesjes nog repareren/gebruiken voor onderdelen of experimenten.

zondag 16 februari 2003 @ 13:38:49 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_8513429
STOOM EEND

Die van TV is echt goed! Je kan er ook je stoelen mee schoonmaken...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_8515924
Slik.. 400 a 500 euro is een beetje aan de hoge kant
Misschien dan toch maar gaan voor de stoom eend

In de buurt zit zo geen 2de hands gameshop helaas..

Ik heb gister trouwens gratis een "Super Com Pro.1" meegenomen bij iemand. Het is een soort kopier voor de Snes..
Iemand een idee wat het precies doet? Kun je gewoon een spel op diskette zetten en dan op je pc spelen of zo?

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_8542609
quote:
Op zondag 16 februari 2003 15:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Slik.. 400 a 500 euro is een beetje aan de hoge kant
Misschien dan toch maar gaan voor de stoom eend

In de buurt zit zo geen 2de hands gameshop helaas..

Ik heb gister trouwens gratis een "Super Com Pro.1" meegenomen bij iemand. Het is een soort kopier voor de Snes..
Iemand een idee wat het precies doet? Kun je gewoon een spel op diskette zetten en dan op je pc spelen of zo?

Nee joh sufferd! De truc is dat je spellen bietst van iedereen (videotheek (vroegah)) en die op floppy kopieert zodat je op een gegeven moment honderden games hebt liggen. Eventueel kun je die diskettes tegenwoordig ook maken op je pc, zodat je ze 'echt' kunt spelen.

Super Com Pro 1 ken ik niet. Ik ken alleen de Super Wild Card, die is echt te gaaf voor woorden.

dinsdag 18 februari 2003 @ 00:22:46 #57
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8549688
Ed.

Misschien double team

Tenminste als het zo heet... weet het al niet eens meer

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8549723
OK, in navolging tot mijn gesloten topic:
Ik zoek een actie spel waarbij je in een soort van 9 levelig-complex rond loopt waarvan je er acht in kan (de buitenste) en de negende is de laatste stage. Je ziet alles vanaf de zijkant, 1 van je wapens is een boomerang en je vechtte tegen allemaal droids enzo (je komt ook af en toe goeie scientists tegen). Hoofdrolspeler was een soort van Swartznegger

Beetje vage uitleg, maar het was al 10-12 jaar geleden

quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:22 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ed.

Misschien double team

Tenminste als het zo heet... weet het al niet eens meer

So, das snel
FF zoeken

[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 18-02-2003 00:25]

pi_8549733
Damn ik weet welk spel ie bedoelt maar ik kom gewoon niet op de naam. *wilt het ook graag wetem.*
Sors salutis, et virtutis, michi nunc contraria, est affectus, et defectus, semper in angaria
pi_8549764
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:21 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hij was toch koerier en je kon toch ook naar beneden ala Mario?

pi_8549788
Geen Double Team
pi_8549793
Bladerunner???
pi_8549803
Zonde dat ik ooit mijn NES heb weggegeven aan een goeie Indonesische kennis van ons (die het niet breed had) omdat ik een SNES had gekregen. Toch wel aardig van mij achteraf
pi_8549806
Power blade volgens mij

Sors salutis, et virtutis, michi nunc contraria, est affectus, et defectus, semper in angaria
pi_8549816
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:27 schreef Poepoog het volgende:
Bladerunner???
Dat klinkt bekend Is dat wel NES?
Power Blade was het ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 18-02-2003 00:29]

pi_8549824
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:27 schreef X.T.C het volgende:
Power blade volgens mij

[afbeelding]

Ja dat kan ook : )

Met die hamburgers

pi_8549853
http://gamez.com/games/games.x?p=nes&game=powerblade
Toch power blade! Die hoes komt me ZO bekend voor!

[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 18-02-2003 00:31]

pi_8549865
Blade was iig correct
pi_8549908
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:30 schreef EdSchouten het volgende:
http://gamez.com/games/games.x?p=nes&game=powerblade
Toch power blade! Die hoes komt me ZO bekend voor!
Ja ik had dit spel vroeger ook, maar kan hem nog vaagjes herinneren.'k ga maar eens een emu downloaden en kijken of ie nog ergens te vinden is.Bedankt voor de tip!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 00:34:44 #70
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8549932
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 00:23 schreef EdSchouten het volgende:

So, das snel

Ik ben sneller dan het geluid
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8549949
Lama

[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 18-02-2003 00:44]

pi_8550290
Pssst. You must be Nova.
I'm your contact here.

Take this ID card for
Sector ?. Good Luck!

Altijd dezelfde tekst Enig

pi_8561750
Uitgespeeld
pi_8578665
Hey,

Ik was bij de eindbaas bij solstice, maar toen gooide hij iets en toen leek het alsof het spel klaar was? Is dat ook zo of moest ik gewoon snel reageren op iets? Het leek me vrij simpel, al is solstice niet echt een spel om een eindbaas te hebben, net als lolo zeg maar. =[

Lex

woensdag 19 februari 2003 @ 11:49:06 #75
46316 MuErTo_ChAvEz
Mario is a bad mofo
pi_8578901
quote:
Op dinsdag 11 februari 2003 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, het liefst heb ik natuurlijk wel de doosjes, maar het hoeft niet persé

Voor de SNES wil ik eigenlijk alles met doos, behalve de games die dan 100 euro gaan kosten (CT, FF3 etc) Dan maar zonder doos denk ik dan...

Chrono trigger en Final Fantasy 3 zijn nou juist de spellen die je compleet zou moeten hebben.

D'r zit juist een meerwaarde bij die spellen, want je krijgt er een map bij die erg handig als je aan het spelen bent en een instruction booklet die vaak vele pagina's dik zijn met uitleg over potions en allerlei.

Een spel als supermetroid boeit me niet zo om die nou compleet te hebben. Die gaat ook nog wel eens weg voor ¤40,- t/m ¤100,-. Dat ga ik toch zeker niet betalen voor een spel met alleen doosje en booklet.

[b]*[/b][url=http://www.tweakers.net/gallery/sys/1679][b][i]My Computer[/i][/b][/url][b]*[/b][url=http://users.ign.com/collection/MuErTo_ChAvEz][b][i]My Game Collection[/i][/b][/url][b]*[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')