Ik vond hem wel aardigquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
Mijn comeback is matig maar ik wist niets beters.
Beter blijf je nuquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:30 schreef Scrummie het volgende:
Mijn comeback is matig maar ik wist niets beters.
Dat lijkt mij voor huisdieren één van de mooiste provincies eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze hoeven niet in Friesland te wonen dus dat zal wel meevallen.
Qua natuur wel, maar je moet ook nog tegen die hoofden aankijken.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij voor huisdieren één van de mooiste provincies eigenlijk.
Dit is volstrekt niveau loos. Ik ga lunchen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua natuur wel, maar je moet ook nog tegen die hoofden aankijken.
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is volstrekt niveau loos. Ik ga lunchen.
kwam door Paul toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja volgens mij was er weer één of andere rel en is dat gestopt.
Maar ik hou me niet bezig met die onzin, misschien kan @:dr.mikey er meer over vertellen
Je moet ook nooit teveel suiker eten maat. Dan krijg je een soort dip daarna.quote:
Nee van dat iedereen dat opeens moet toewensen.Terwijl het, net als vrijwel alle gelovige zaken, gewoon een achterlijk ritueel is.quote:
Ach als die mensen dat leuk vinden kan je ze best een fijne middag toewensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee van dat iedereen dat opeens moet toewensen.Terwijl het, net als vrijwel alle gelovige zaken, gewoon een achterlijk ritueel is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach als die mensen dat leuk vinden kan je ze best een fijne middag toewensen.
Jammer dat je zo negatief bent de laatste tijd
Dat is wel lief ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb een Turkse overbuurvrouw die wat eten kwam brengen.
Dat vond ik erg lief.
Raar dat @maxi-mus zo negatief is over deze mensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:43 schreef Caland het volgende:
Ik heb een Turkse overbuurvrouw die wat eten kwam brengen.
Dat vond ik erg lief.
Ik had het over de mensen die ze dat wensen, pietje puk.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Raar dat @:maxi-mus zo negatief is over deze mensen.
Bedankt dat je het even uitlegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het over de mensen die ze dat wensen, pietje puk.
Wij hadden als D'ers een keer een jeugdtoernooi op Texel. Daar deed Nieuw Sloten ook aan mee en die zaten bij ons in de poule. Wij als lompe boeren hadden het 20 minuten met ze aan de stok. Wel gewonnen, dus wij voelden ons het mannetje.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn op het voetbalveld wel zonder uitzondering altijd vervelend en boos na één tackle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |