Die weet tenminste een feestje te bouwen.quote:
Doet me denken aan de bus die vroeger bij houseparty`s stond.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die weet tenminste een feestje te bouwen.
lekker thee drinken in de jezus busquote:Op maandag 2 mei 2022 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me denken aan de bus die vroeger bij houseparty`s stond.
Ook bij metalfestivals.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me denken aan de bus die vroeger bij houseparty`s stond.
ja sterkte daarmee, toch belangrijk dat je gaat, ik was heel lang niet geweest en het begon aan alle kanten af te brokkelenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:17 schreef Ama het volgende:
Ik mag over negen dagen naar de tandarts om een hele oude vulling te laten vervangen/bijwerken.
Ja naja deze is nog niet echt kapot ofzo maar hij begint wel echt heel lelijk te worden na weet ik hoeveel jaar (moet gedaan zijn toen ik begin puber was).quote:Op maandag 2 mei 2022 13:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja sterkte daarmee, toch belangrijk dat je gaat, ik was heel lang niet geweest en het begon aan alle kanten af te brokkelen
Ja ik ook, mondhygiëniste ook.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:21 schreef Karzai het volgende:
laatste 5 jaar ga ik weer trouw elk half jaar
Bij de Sneekweek waren ze ook,altijd wel vriendelijke mensen.quote:
Wel Coca cola light aangeboden om 11:30?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:24 schreef kwiwi het volgende:
Nou nu hebben we toch een klusjesman.. die kan zo op een hottest handyman kalender![]()
Ik kan niet zo goed tegen het "JE MOET GERED WORDEN", maar verder weinig last van ze.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de Sneekweek waren ze ook,altijd wel vriendelijke mensen.
Ik moet nog ergens een flyer van hun hebben.
ik heb er nooit mee gesproken.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen het "JE MOET GERED WORDEN", maar verder weinig last van ze.
Zo groot is dit dorp niet.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nooit mee gesproken.
Ik loop graag met een grote boog er omheen
is jouw dorp 1 grote jezus bus?quote:
Wat heb ik hier nou weer mee te makenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Grmbl, toen ik een paar maanden geleden zei dat het fabels waren, kreeg ik allerlei gemopper terug.
Mijn ex werd ooit woest toen ze werd aangesproken,zij gebruikte helemaal niks.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen het "JE MOET GERED WORDEN", maar verder weinig last van ze.
Ja, dat ging daar niet, want ze kwamen op mij af toen ik in de rij stond om naar binnen te gaan.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nooit mee gesproken.
Ik loop graag met een grote boog er omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |