Wanneer ga je?quote:
Doe het volgende week maandag of dinsdag ofzo. Dan ga ik waarschijnlijk ook weer.quote:
Is een Brabantse stad dus alles is er leukquote:Op maandag 2 mei 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie is er in Tilburg eigenlijk nog iets leuks behalve de 013?
quote:Op maandag 2 mei 2022 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een Brabantse stad dus alles is er leuk
Tilburg is kutquote:Op maandag 2 mei 2022 13:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat Tilburg kut is hoor.
Daar gaat het dus al fout.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is een Brabantse stad dus alles is er leuk
die pak ik nooit.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
De enige pasta die ik eigenlijk eet is de bami van de chinees
ik ben er al lang niet meer geweest, maar wat ik me kan herinneren is vrij kut.quote:
Als je van schapen en eindeloos troosteloos uitzicht houdt wel jaquote:
Ik heb er vier jaar gestudeerd. Er is wat leuke horeca, maar dat is het dan ook wel.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er al lang niet meer geweest, maar wat ik me kan herinneren is vrij kut.
Ze hebben ook wel een goed ziekenhuisquote:Op maandag 2 mei 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er vier jaar gestudeerd. Er is wat leuke horeca, maar dat is het dan ook wel.
Ja zou dat ook niet op je to-do lijstje zettenquote:
Schapen is meer Drenthe.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je van schapen en eindeloos troosteloos uitzicht houdt wel ja
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:36 schreef gianni61 het volgende:
Deze ook een keer tegen gekomen bij de jumbo op de parkeerplaats.
Die mensen lopen dus ook gewoon los rond.Oud stagiair van me staat op YouTube met enkele Jezus hitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan klagen over een waterkoker.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
K bestel rijst met ananas en zo. Serveren ze dat in een halve ananas. Zit k constant beestjes dood te drukken die van die schil komen
Gauw, pak wat bier! Efficiënter dronken wordenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een beetje wazig na het bloed doneren
Zijn gewoon extra eiwittenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
K bestel rijst met ananas en zo. Serveren ze dat in een halve ananas. Zit k constant beestjes dood te drukken die van die schil komen
Soms mag je toch best iets nieuws? Ik heb nog nooit zelf een nieuwe tv gekocht, gunde mezelf dat wel een keer.quote:
Waarom geen 55?quote:
wieduuuuquote:Op maandag 2 mei 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms mag je toch best iets nieuws? Ik heb nog nooit zelf een nieuwe tv gekocht, gunde mezelf dat wel een keer.
Groter is beterquote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef Ama het volgende:
En zo groot is mijn woonkamer ook weer niet, je zit er redelijk dichtbij.
Rukt jou het wat mensen vindenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:08 schreef Ama het volgende:
Mensen lijken het gek te vinden dat ik gewoon zelfde formaat tv koop. Hoor dat al weken van meerdere mensen. Zo raar is dat toch niet.
Oh denk dat zoiets mijn afstand ook is.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb 32 inch vind ik al vrij groot maar ik zit ook dichtbij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |