Maar, maarquote:
Neequote:Op maandag 2 mei 2022 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel Coca cola light aangeboden om 11:30?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:36 schreef gianni61 het volgende:
Deze ook een keer tegen gekomen bij de jumbo op de parkeerplaats.
Die mensen lopen dus ook gewoon los rond.Die zouden aangelijnd moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:36 schreef gianni61 het volgende:
Deze ook een keer tegen gekomen bij de jumbo op de parkeerplaats.
Die mensen lopen dus ook gewoon los rond.Volg jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is wel lastig als je geen zus hebtquote:
"Weer of geen weer, prijs de heer" vond ik anders ook wel een heel sterke sloganquote:
Prijs de heer 7,50.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Weer of geen weer, prijs de heer" vond ik anders ook wel een heel sterke slogan
Wacht ik wel tot die in de 1+1 bonus zitquote:
wacht maarquote:Op maandag 2 mei 2022 13:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een act is laat ik het zo zeggen.
Als jij van de Efteling geniet is dat prima hoor.quote:
wat mij nog het meest stoort aan die site is dat er verder niks staat over wandeltochtenquote:
En dit alles is dan maar in de aanname dat die heer dat graag wil he. Misschien wil hij wel met rust gelaten worden of niet zo opvallen of zo. Daar weleens over nagedacht stelletje blinden?quote:Op maandag 2 mei 2022 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"Weer of geen weer, prijs de heer" vond ik anders ook wel een heel sterke slogan
dat denken ze misschien ook over jou..quote:Op maandag 2 mei 2022 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Dat soort gekkies moeten worden opgenomen
Sowquote:Op maandag 2 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denken ze misschien ook over jou..
Ja ben lid van de kerk van het vliegend spaghetti monster natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denken ze misschien ook over jou..
pics van je vergiet!quote:Op maandag 2 mei 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben lid van de kerk van het vliegend spaghetti monster natuurlijk
Ramen
Lekker ite.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ramen
heb je je vergiet niet mee naar Thailand?quote:
Neequote:Op maandag 2 mei 2022 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je je vergiet niet mee naar Thailand?
kroegjes op de Korte Heuvel. Tribunaal en zo.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie is er in Tilburg eigenlijk nog iets leuks behalve de 013?
Niet eens leuke wandelroutes door de biblebelt ofzoquote:Op maandag 2 mei 2022 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat mij nog het meest stoort aan die site is dat er verder niks staat over wandeltochten
quote:Op maandag 2 mei 2022 13:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ramen
Ohja misschien moet ik erbij zeggen dat het op een woensdag is.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kroegjes op de Korte Heuvel. Tribunaal en zo.
Ik ga hier niks op antwoordenquote:Op maandag 2 mei 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie is er in Tilburg eigenlijk nog iets leuks behalve de 013?
dat je zelf een waterkoker mee neemt vind ik op zn minst bijzonder.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moest kiezen tussen de waterkoker en het vergiet qua plaats wat k.over had
oh ja en verder "de trein naar Breda" natuurlijk.quote:
Jawel blij want die waterkoker die er staat vind k wat viezigquote:Op maandag 2 mei 2022 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat je zelf een waterkoker mee neemt vind ik op zn minst bijzonder.
Spaghettimonsterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |