FC Volendam?quote:Op maandag 2 mei 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Bomenverzameling: Volgend seizoen is er voor het eerst sinds 1 juli 2017 weer een eredivisieclub met Jan Smit aan het roer
jesjesquote:
Ow echt?!quote:Op maandag 2 mei 2022 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jesjeshttps://nos.nl/artikel/24(...)-smit-als-voorzitter
tot '17 was het Heracles. https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Smit_(gerechtsdeurwaarder)
Ja hoe ze daar met verstandelijk beperkten omgaan past wel bij hem.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Het wordt tijd dat we Baudet vrijlaten in Rusland. Die jongen wordt hier veel te veel beperkt in zijn handelen.
Was wel weer vermakelijkquote:Op maandag 2 mei 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Het wordt tijd dat we Baudet vrijlaten in Rusland. Die jongen wordt hier veel te veel beperkt in zijn handelen.
Hé, ik zie eindelijk twitterlinkjes hier op Fok.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Watquote:Op maandag 2 mei 2022 12:46 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Ik was ook wel een beetje verbaasd hoorquote:
gewoon alles uitquote:Op maandag 2 mei 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
K ben. 3 keer van outfit veranderd net en nu ben k nog niet helemaal tevreden met wat k aan heb
Ga je op mannenjacht?quote:Op maandag 2 mei 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
K ben. 3 keer van outfit veranderd net en nu ben k nog niet helemaal tevreden met wat k aan heb
Wat zou daar precies mis mee zijn eigenlijk?quote:Op maandag 2 mei 2022 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
Buda’s bloed wordt straks gebruikt in satanische rituelen door de elite!!!
Ja doen.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Peter Pannekoek staat in november in Wageningen, zal ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |