quote:Op maandag 2 mei 2022 13:36 schreef gianni61 het volgende:
Deze ook een keer tegen gekomen bij de jumbo op de parkeerplaats.
Die mensen lopen dus ook gewoon los rond.Oud stagiair van me staat op YouTube met enkele Jezus hitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dan klagen over een waterkoker.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
K bestel rijst met ananas en zo. Serveren ze dat in een halve ananas. Zit k constant beestjes dood te drukken die van die schil komen
Gauw, pak wat bier! Efficiënter dronken wordenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een beetje wazig na het bloed doneren
Zijn gewoon extra eiwittenquote:Op maandag 2 mei 2022 14:48 schreef bitterbal het volgende:
K bestel rijst met ananas en zo. Serveren ze dat in een halve ananas. Zit k constant beestjes dood te drukken die van die schil komen
Soms mag je toch best iets nieuws? Ik heb nog nooit zelf een nieuwe tv gekocht, gunde mezelf dat wel een keer.quote:
Waarom geen 55?quote:
wieduuuuquote:Op maandag 2 mei 2022 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms mag je toch best iets nieuws? Ik heb nog nooit zelf een nieuwe tv gekocht, gunde mezelf dat wel een keer.
Groter is beterquote:Op maandag 2 mei 2022 15:07 schreef Ama het volgende:
En zo groot is mijn woonkamer ook weer niet, je zit er redelijk dichtbij.
Rukt jou het wat mensen vindenquote:Op maandag 2 mei 2022 15:08 schreef Ama het volgende:
Mensen lijken het gek te vinden dat ik gewoon zelfde formaat tv koop. Hoor dat al weken van meerdere mensen. Zo raar is dat toch niet.
Oh denk dat zoiets mijn afstand ook is.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:14 schreef Karzai het volgende:
Ik heb 32 inch vind ik al vrij groot maar ik zit ook dichtbij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |