omdat gemeente en traagheidquote:
Ga ze zelf maken dan.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja godverdomme ik wil brownies bestellen ofzo.
In een kast hier, al hebben ze ook op de vensterbank gestaan in het zonnetje.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb ze gewoon op tafel staan. Moet ze misschien eens in een boxje doen of zo.
Special price for US.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:18 schreef Recce het volgende:
Ik had net een idee. Als je nou een Action maakt met dezelfde producten, maar je verhoogt de prijzen met een factor 1000, zouden de US-jes dan wel komen shoppen?
oke, ik zal je m'n adres even sturen. dan weet je waar het naartoe kanquote:Op maandag 2 mei 2022 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja godverdomme ik wil brownies bestellen ofzo.
Nee want dan had ik ze wel voor mezelf gekocht.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke, ik zal je m'n adres even sturen. dan weet je waar het naartoe kan
het was geen vraagquote:Op maandag 2 mei 2022 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want dan had ik ze wel voor mezelf gekocht.
Ja, voor een exclusieve ervaring.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Oftewel gewoon letterlijk Action, maar dan 2000% erbovenop ipv korting.
Ja, giev chocolade.quote:
Kom vechten danquote:
Maar jullie zijn toch allemaal gesynchroniseerd? Dan hoef je het eigenlijk niet meer te vragen.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen onderling mogen dat wel vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |