abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8276431
Hoi hoi, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende vraag.
Mijn vriendin is zondag gestopt met de pil (om weer ongesteld te worden) en het is nu dinsdag en ze is nog niet ongesteld. Kunnen we nou sex hebben zonder condoom of lopen we dan het risico dat ze dan zwanger raakt? Dus... werkt de pil ook in de stopweek?

menneke

dinsdag 4 februari 2003 @ 17:49:58 #2
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_8276474
ooit alleens gehoord van een Search functie op het forum?

Antwoord op je vraag (denk ik) : Zou een condoom gebruiken, is altijd veiliger (als ze ongesteld is zou ze geloof ik niet zwanger kunnen raken, mjah.... ken verhaal van de broer van me vriendin die hadden ook 1 keer niet een condoom gebruik terwijl ze ongesteld was en hoppa, een kindje )

pi_8276515
De pil werkt ook gewoon in de stopweek. Dat ze nog niet ongesteld is is voor zover ik weet niet raar, bij mij en iedereen die ik ken komt het ook pas een paar dagen na de laatste pil.
Don't fall so madly in love with the night that you lose your way
pi_8276892
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 17:46 schreef mennekuh het volgende:
Hoi hoi, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende vraag.
Mijn vriendin is zondag gestopt met de pil (om weer ongesteld te worden) en het is nu dinsdag en ze is nog niet ongesteld. Kunnen we nou sex hebben zonder condoom of lopen we dan het risico dat ze dan zwanger raakt? Dus... werkt de pil ook in de stopweek?

menneke

ja het is heel normaal dat je niet gelijk ongesteld word...mijn vriendin word het meestal pas woensdag of donderdag, das echt heel normaal.
Je kan ook gewoon veilig sex hebben in de stopweerk, ervanuitgaande dat ze elke pil op tijd heeft geslikt enzo.Met de pil is er altijd 0,01 % kans dat het niet helpt, maar das te verwaarlozen
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8278269
ben je geholpen topicstarter?
[url]www.f-orum.tk[/url]
  dinsdag 4 februari 2003 @ 21:52:34 #6
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_8281091
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 18:20 schreef rolfvp het volgende:

[..]
ja het is heel normaal dat je niet gelijk ongesteld word...mijn vriendin word het meestal pas woensdag of donderdag, das echt heel normaal.

Vrij zinloze info als je er niet bij vertelt op welke dag van de week ze haar laatste pil slikt
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
pi_8281161
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 21:52 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Vrij zinloze info als je er niet bij vertelt op welke dag van de week ze haar laatste pil slikt

euhmmm ja
ook zaterdag of zondag...ik dacht zondag!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8281202
Als ik op een maandag stop met mijn pil dan ben ik vaak pas donderdag/vrijdag(meestal donderdag, soms vrijdag) ongesteld.

Het is dus heel normaal dat er 2 tot 4 dagen tussen het stoppen en de ongesteldheid zit.

Als je de pil netjes gebruikt ben je ook in je stopweek "veilig".

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 22:03:50 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_8281329
Problemen met de pil ?
Sex voor het nemen van de eerste pil
Kans op zwangerschap?
kans op zwanger?
Pil veilig na stopweek?

zo maar even wat topics op de search naar 'stopweek'..
Hier gaat een slotje op

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')