menneke
Antwoord op je vraag (denk ik) : Zou een condoom gebruiken, is altijd veiliger (als ze ongesteld is zou ze geloof ik niet zwanger kunnen raken, mjah.... ken verhaal van de broer van me vriendin die hadden ook 1 keer niet een condoom gebruik terwijl ze ongesteld was en hoppa, een kindje )
quote:ja het is heel normaal dat je niet gelijk ongesteld word...mijn vriendin word het meestal pas woensdag of donderdag, das echt heel normaal.
Op dinsdag 4 februari 2003 17:46 schreef mennekuh het volgende:
Hoi hoi, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de volgende vraag.
Mijn vriendin is zondag gestopt met de pil (om weer ongesteld te worden) en het is nu dinsdag en ze is nog niet ongesteld. Kunnen we nou sex hebben zonder condoom of lopen we dan het risico dat ze dan zwanger raakt? Dus... werkt de pil ook in de stopweek?menneke
quote:Vrij zinloze info als je er niet bij vertelt op welke dag van de week ze haar laatste pil slikt
Op dinsdag 4 februari 2003 18:20 schreef rolfvp het volgende:[..]
ja het is heel normaal dat je niet gelijk ongesteld word...mijn vriendin word het meestal pas woensdag of donderdag, das echt heel normaal.
quote:euhmmm
Op dinsdag 4 februari 2003 21:52 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Vrij zinloze info als je er niet bij vertelt op welke dag van de week ze haar laatste pil slikt
Het is dus heel normaal dat er 2 tot 4 dagen tussen het stoppen en de ongesteldheid zit.
Als je de pil netjes gebruikt ben je ook in je stopweek "veilig".
zo maar even wat topics op de search naar 'stopweek'..
Hier gaat een slotje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |