Wanneer is het genoeg Einair...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Spreiden van werktijden - dit kan je makkelijk stimuleren met iets als rekeningrijden - dichter bij werk wonen, meer OV. Zoveel oplossingen zijn mogelijk.
HET AANTAL MENSEN.quote:
Geef gewoon eens concreet problemen aan ipv dat vage gedoe de hele tijd. In tegenstelling tot wat je lijkt te denken, hebben precies 0 mensen buiten jezelf inzicht in wat er allemaal voor kronkels in je hoofd plaatsvinden om je ononderbouwde stellingnames goed te praten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
HET AANTAL MENSEN.
Geef een keer gewoon antwoord ipv dat gedraai de hele tijd
De problemen staan o.m. in deze draad benoemd, maar zoals het Einar betaamd, want niet zint, dat wordt weggewuifd als niet bestaand.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:57 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Geef gewoon eens concreet problemen aan ipv dat vage gedoe de hele tijd. In tegenstelling tot wat je lijkt te denken, hebben precies 0 mensen buiten jezelf inzicht in wat er allemaal voor kronkels in je hoofd plaatsvinden om je ononderbouwde stellingnames goed te praten.
Maar het aantal mensen, in Nederland? Daar is niet echt een cijfer op te zetten aangezien de leefbaarheid van een land afhangt van hoe je het inricht.
Gaap, ik ga niet 8 delen aan kleinzerig gejank vol dooddoeners doorlezen. Als het niveau van je andere posts iets is om op af te gaan, dan bestaan al die klachten uit anekdotische observaties, kortzichtigheid en vooral fanatiek alle potentiële andere oorzaken van de problemen wegwuiven omdat dat niet in je zelfbedachte wereldbeeld past. Kortom, daar mist een mens helemaal niets aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De problemen staan o.m. in deze draad benoemd, maar zoals het Einar betaamd, want niet zint, dat wordt weggewuifd als niet bestaand.
Begint doorzichtig te worden: wanneer je gewoon antwoord moet geven op normale vragen wordt het ineens heel lastig en verberg je je in een woordenbrij van totale nietszeggendheid. En ligt het uiteraard altijd aan de ander.
Vetgedrukte geeft precies aan waarom discussies met jou zinloos zijn. En dan anderen verwijten in zelfbedachte bubbels te leven.. LmAo.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:20 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gaap, ik ga niet 8 delen aan kleinzerig gejank vol dooddoeners doorlezen. Als het niveau van je andere posts iets is om op af te gaan, dan bestaan al die klachten uit anekdotische observaties, kortzichtigheid en vooral fanatiek alle potentiële andere oorzaken van de problemen wegwuiven omdat dat niet in je zelfbedachte wereldbeeld past. Kortom, daar mist een mens helemaal niets aan.
Als je het hier zo vol vindt, dan ga je toch gewoon ergens anders wonen. Bereid te zijn om na te denken hoe het land er intrinsiek op vooruitgaat ben je immers toch niet.
Ok, nou, als je hier toch kostbare ruimte in beslag gaat nemen, misschien is het dan een idee om de sprookjeswereld waar je je argumentatie vandaan haalt eens te verlaten en te situatie in het land waar je blijkbaar besloten hebt iedereen te vervelen met je aanwezigheid te beschouwen en te verbeteren. De hele tijd roepen dat het land te vol is bij elke voorstel om de leefomgeving te verbeteren is namelijk nogal saai en vooral zonder toegevoegde waarde.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben Nederlander. Dit is mijn vaderland. En omdat ik daar waarde aan hecht houd ik dat land ook graag overeind. Past niet zo in het globalistisch kosmopolitisch plaatje dat thans reden is voor de huidige ellende, ik weet het.
Het is wel duidelijk dat je iig zoals gewoonlijk weer geen antwoord gaat geven.
Nog een stokpaardje van onze progressieve profeet: gewoon blijven herhalen dat die argumenten nooit zijn gegeven.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ok, nou, als je hier toch kostbare ruimte in beslag gaat nemen, misschien is het dan een idee om de sprookjeswereld waar je je argumentatie vandaan haalt eens te verlaten en te situatie in het land waar je blijkbaar besloten hebt iedereen te vervelen met je aanwezigheid te beschouwen en te verbeteren. De hele tijd roepen dat het land te vol is bij elke voorstel om de leefomgeving te verbeteren is namelijk nogal saai en vooral zonder toegevoegde waarde.
Ah, hokjestijd. Het enige soort argument in je verder lege gereedschapskist voor discussievoering.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog een stokpaardje van onze progressieve profeet: gewoon blijven herhalen dat die argumenten nooit zijn gegeven.
Welke arrogantie?quote:Wel makkelijk, kun je je blijven profileren als de nuchter denkende, wel belezen deskundige die echt weet wat het beste is voor de burgerlul.
Geen wonder dat er steeds meer afkeer komt tegen die arrogantie.
Dat mag inderdaad alleen wanneer iemand je genderobsessie bijvoorbeeld niet serieus neemt, dan is er sprake van 'enge conservatieven'.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, hokjestijd. Het enige soort argument in je verder lege gereedschapskist voor discussievoering.
[..]
Welke arrogantie?
Arrogantie in actie. Einar komt even vertellen dat Jan Burgerlul gewoon zijn werktijden moet spreiden, gewoon dichter bij werk gaat wonen en gewoon met OV gaat. Ondertussen moet Jan Burgerlul natuurlijk ook gewoon aan de waterpomp en elektrisch rijden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Spreiden van werktijden - dit kan je makkelijk stimuleren met iets als rekeningrijden - dichter bij werk wonen, meer OV. Zoveel oplossingen zijn mogelijk.
Sterk verhaal hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Arrogantie in actie. Einar komt even vertellen dat Jan Burgerlul gewoon zijn werktijden moet spreiden, gewoon dichter bij werk gaat wonen en gewoon met OV gaat. Ondertussen moet Jan Burgerlul natuurlijk ook gewoon aan de waterpomp en elektrisch rijden.
Er kan nog zoveel meer bij jongens, als je maar wil!
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad alleen wanneer iemand je genderobsessie bijvoorbeeld niet serieus neemt, dan is er sprake van 'enge conservatieven'.
Persoonlijke aanvallen. Goed verhaal, teken van sterkte!quote:En je bent het toonbeeld van arrogantie... beter kunnen we niet vinden
Dat is wat de meeste modalen inderdaad zullen denken van al die hippe plannetjes van je.quote:
Hij heeft anders gewoon gelijk. Jij gaat even bepalen dat iemand maar lekker van 11:00uur tot 20:00uur moet werken omdat werktijden gespreid moeten worden omdat het anders te druk wordt. Of dat we maar moeten accepteren dat huizen niet meer te betalen zijn omdat er meer dan 100.000 mensen per jaar binnenkomen. Dat mensen gewoon een normaal leven willen en niet steeds meer in het nauw gedrukt willen worden is raar? Globalisten als jij zijn een gevaar voor Nederland.quote:
Nee, niets moet, maar je kunt het wel stimuleren. En een heleboel mensen werken al op die tijden.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:31 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hij heeft anders gewoon gelijk. Jij gaat even bepalen dat iemand maar lekker van 11:00uur tot 20:00uur moet werken omdat werktijden gespreid moeten worden omdat het anders te druk wordt.
Huizen worden overal duurder, ook waar de bevolking niet toeneemt. Kwestie van hoe de markt werkt op het moment dat de rente laag is.quote:Of dat we maar moeten accepteren dat huizen niet meer te betalen zijn omdat er meer dan 100.000 mensen per jaar binnenkomen.
Als dat je probleem is, dan zou je moeten toejuichen dat er meer huizen gebouwd worden nu het aantal huishoudens toeneemt en ook de woonwensen van mensen veranderen.quote:Dat mensen gewoon een normaal leven willen en niet steeds meer in het nauw gedrukt willen worden is raar?
Waar staat dat?quote:Globalisten als jij zijn een gevaar voor Nederland. Iedereen is welkom we kunnen hier oneindig veel mensen herbergen. Laat me niet lachen man.
We hebben met Rutte een randdebiel van de buitencategorie aan het roer staan.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De politiek heeft echt boter op het hoofd.
Wow, een bevolkingsgroei van 1,1%. Schokkend.quote:
Wow 18 miljoen mensen in dit land (ik tel expats, etc mee), schokkend ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow, een bevolkingsgroei van 1,1%. Schokkend.
Zelf zie ik ook liever wat meer buitenlandse mensen dan meer intolerante inheemse tokkies.
Test jij dan die buitenlandse mensen op hoe tolerant zij zijn?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wow, een bevolkingsgroei van 1,1%. Schokkend.
Zelf zie ik ook liever wat meer buitenlandse mensen dan meer intolerante inheemse tokkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |